canhr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Heisann. Jeg har satt sammen noe her for en fyr som skal gjøre skolearbeid og spille. Har gått for 939-sokkel da den er fremtidsrettet. Ellers Asus, Corsair og Seagate for stabilitet. Han har skjerm fra før. Oppsettet kommer her: Komplett.no AMD Athlon 64 3000+ ''Winchester'' Arctic Cooling Silentium T1 ASUS A8N-SLI Deluxe Corsair Value Select DDR400 1024 MB (2x512) Logitech Media Keyboard Nec ND-3520A Q-PAD Gamer XXXL (4,0mm) Razer Diamondback Magma Look Seagate Barracuda 7200.7 200 GB S-ATA Sony Floppy 1.44MB XFX GeForce 6800GT 256MB GDDR3 PCIe TOTALT 11578,- Har valgt et SLI hovedkort, men trenger jo ikke kjøre 2 skj.kort. Dette er noe han kan kjøpe til selv(hvis det skulle trenges). Det samme med harddisk, hvis han vil kjøre raid. Noen som har noen innvendinger? Mvh Canhr Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) ser bra ut det der. ingenting som skurrer i mine øyne.. forutenom at du ikke har satt opp noe kabinett/psu da, men det velger han vel selv etter smak. floppy er vel rimelig utdødd for tida, men men. (edit: ville heller brukt penga på en usb penn) Endret 4. februar 2005 av phax Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Arctic Cooling Silentium T1 Dette er et kabinett... Syns oppsettet ser veldig bra ut Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 ah, sorry, litt for kjapp der ja! tenkte det va psu vifte jeg.. Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Dette er en svært rimelig Pc. Jeg mener du vil gjøre et svært godt kjøp. Innholdet er jo fullspekket i forhold til prisen du betaler. Og du vil komme til å ha en Pc som vil vare lenge Håper du betemmer deg for denne. Det ville vært et særdeles klokt valg (i mine øyne). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå