jabbadabb Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg skal da altså ha meg ny mobil. Spørsmålet er om jeg bør satse på å kjøpe en mobil nå, eller vente til rundt Mars, har hørt at det skal komme en hel del da. Og hvilke mobiler skal komme innen den tid? Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Er faktisk ikke så sikker på at det kommer så mye før mars. Kanskje Samsung E720, men ikke helt sikker på den. Men i mars vil det nok mest sannsynlig bli annonsert for en rekke nye mobiler på Cebit messen i Tyskland. Hvor fort disse kommer ut varierer dog. -Heiper- Lenke til kommentar
xadox Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Gleder meg til Samsung D710 kommer jeg... Symbian og greier Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Det kommer sikkert noe som noen liker i mars (iløpet av mars) Men: Jeg vil si det så enkelt som dette: Trenger du mobil: Kjøp nå. Har du tid til å vente: Vent lengre enn mars Endret 4. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Gleder meg til Samsung D710 kommer jeg... Symbian og greier Den ble annonsert til å komme ut første kvartal 2004. Tar litt tid hva? Jeg tror den ble kansellert. Men er dog ikke helt sikker på det. Det var hvertfall en Samsung mobil med Symbian som ble kansellert. Det kan være den. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Er faktisk ikke så sikker på at det kommer så mye før mars. Kanskje Samsung E720, men ikke helt sikker på den. Men i mars vil det nok mest sannsynlig bli annonsert for en rekke nye mobiler på Cebit messen i Tyskland. Hvor fort disse kommer ut varierer dog. -Heiper- Samsung E-720 kommer dessverre ikke til Norge. Det fikk jeg bekreftet i går av Samsung Norge. Surt ass..... Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Mars (eller februar) fra Nokia: 6020 7710 (!) 3230 (!!) Jeg flytter denne til Rykter og Nykomlinger, da det er riktig seksjon for denne tråden. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Noen som vet om Panasonic X800 kommer til Norge? Den er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå