Gå til innhold

Vurdering av design (litt uferdig)


Anbefalte innlegg

Hei! Ønsker litt tilbakemelding på

min side !

 

Kan vel egentlig ikke kalles en side enda, men jeg ønsker å høre fra dere som kan dette om det ser bra ut til nå? Tenker ikke på kode eller noe ( det er jo nesten ingen kode).. Vil bare at dere skal ta en titt på siden..

 

Jeg vil legge til noen buttons øverst på siden for navigering.. Med noe mouseover eller noe.. Men det er ikke så viktig.. Det som betyr noe nå er om dere synes siden ser ok ut.. Kommer til å legge ut siden for vurdering når jeg er ferdig og, men det er greit med litt underveisvurdering. Orker ikke jobbe mye for noe som andre ikke synes er noe bra...

 

Takker for tilbakemeldinger..

 

EDIT!

Hammeren og sigden ser ut som de er overlesset med billige PS-effekter, og footeren står liksom ikke helt i stil med headeren. Simpelt vs. «masse rart» liksom. Prøv å gjør noe mer ut av siden, og fyll inn dummy-tekst.

 

Tar til meg dette... Legger ut når jeg har gjort noe med siden :D! Skal se om jeg får fixet litt på hammeren og sigden

 

SOSIALISME ER DEN ENESTE SANNE VEI!

Endret av KiKKA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette skal bli min personlige hjemmeside.. Litt rar blanding? Det skyldes vel at jeg er litt rar/sammensatt... Vil at siden min skal "representere" meg selv!

 

Ole Brumm er er et av mine idol! Jeg kunne godt tenkt meg å sløve å spise hele dagen.. + at han er en hyggelig kar...

 

(kunne hatt DVD-jon der - har er en helt - men vil ikke ha bilder av egentlige personer på sida mi :p)

 

Hammeren og Sigden kommer rett og slett av at jeg er en tillhenger av kommunismen! Synn at vi mennesker er så griske/eiesyke!!!

 

Vurder heller hvordan det ser ut visuelt :D

 

Man takker for respons! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...