Fat_ASS Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hvordan finner jeg ut hvordan minne jeg har?? Har en TwinMos PC3200 512MG brikke fra før av å tenkte jeg skulle kjøpe en til helt like dann! Vet om masse fler tall som ofte står bak brikkene når man skal kjøpe de som fesk: CL2-2-2-4 eller no sånt! Skal kjøpe ny CPU med dual minnekontroller å må da ha samme brikke! Noen som kan hjelpe meg med dette?? Kjøpte foresten den brikken jeg har nå for rundt 2 år siden så det kan kanskje bli vanskelig å oppdrive en nhelt lik en... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Bruk programmet cpuz der kan du finne ut mer om rammen din, eller du kan bruke Everest Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Vel, fikk opp dette bilde å det sa meg ingenting.... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kjøp deg heller to nye brikker, mye bedre det, den brikken der er ikke noe serlig uansett. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Å hvilket minne anbefaler du da?? Dessuten har jeg ikke råd til 1024 minne så jeg vil helst ha samme minne som før! Noen som kan hjelpe meg med å finne en brikke som er lik?? Helst noe fra komplett da jeg skal bestille de andre varene derifra...=) Endret 3. februar 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå