Gå til innhold

Kjære julenisse kan jeg få en test av denna?

Anbefalte innlegg

Så plutselig denne her annonsert på psdata. Thermal Rocket

Virket som en genial løsning. Både lydløst og sikrere enn om alt utstyret skulle være i maskina. I tillegg så hjelper det godt på for de som ikke har plass til store vanntanker og radiatorer i kabinettet, men samtidig ikke ønsker å kvitte seg med dette. I dette tilfellet er jeg en av disse. På toppen av alt trenges ingen modifisering.

Så kjære julenisse (alternativt overklokking.no) kan jeg vær så snill og få en test av denne eller altertnativt produkt med samme løsning.

Med vennlig hilsen

Lightning

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snoket litt rundt på microplex og fant denne alternative løsningenZalman Reserator1

Faktisk virket denne her enda mer interessant siden alt av pumpe, vanntank og radiator er samlet i et.

Så håper dere har noe mulighet til å få testet denne.

Mvh Lightning

Du mener denne?

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMRESERATOR1

Begynte å lure litt på om du mente at det var en vannkjølingskjøler i den alublokka. :!:

Lenke til kommentar

Hm, interessant, ser ut som om den passer rett inn i BigWater-settet. Blir antakelig min neste upgrade når/hvis den kommer til fedrelandet.

Edit: Angående Zalman Reserator, så skal den visst ha noen problemer, ikke høyt nok trykk eller noe sånt. Søk litt rundt i forumet.

Edit2: Innlegg nummer 1337 :p

Endret av Saftis
Lenke til kommentar
Hm, interessant, ser ut som om den passer rett inn i BigWater-settet. Blir antakelig min neste upgrade når/hvis den kommer til fedrelandet.

Edit: Angående Zalman Reserator, så skal den visst ha noen problemer, ikke høyt nok trykk eller noe sånt. Søk litt rundt i forumet.

Edit2: Innlegg nummer 1337 :p

Hmm, pumpa er ihvertfall sterkere på zalmannen. Jeg mistenker at de har satt den massive radiatoren over eller under pcen, koster krefter å slytte vann opp eller ned.

AtW

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Edit2: Innlegg nummer 1337  :p

Hmm, pumpa er ihvertfall sterkere på zalmannen. Jeg mistenker at de har satt den massive radiatoren over eller under pcen, koster krefter å slytte vann opp eller ned.

AtW

Skal vel ikkje så mykje pumpe kraft til for og få vannet til og sirkulere. Så lenge den har fått vannet rundt, så koster det jo nesten ingentin og pumpe vannet rundt.

vannet går ut ved 1 meter over havet, og kjem innigjen 1 meter over havet. ergo ingen høgdeforskjell.

Det mest geniale hadde vel vore og fått uttaket litt høgare opp enn retur ledninga, da kunne man i prinsippet klart seg uten pumpe vel?

Men klart man må ha pumpe.

Lenke til kommentar

Edit2: Innlegg nummer 1337  :p

AtW

Skal vel ikkje så mykje pumpe kraft til for og få vannet til og sirkulere. Så lenge den har fått vannet rundt, så koster det jo nesten ingentin og pumpe vannet rundt.

vannet går ut ved 1 meter over havet, og kjem innigjen 1 meter over havet. ergo ingen høgdeforskjell.

Det mest geniale hadde vel vore og fått uttaket litt høgare opp enn retur ledninga, da kunne man i prinsippet klart seg uten pumpe vel?

Men klart man må ha pumpe.

Nei, det er jo ett godt poeng, når du først har fått sirkulasjonen i gang så er ikke høydeforkskjellen viktig lenger.

AtW

Lenke til kommentar

Reserator er satt ned til 1.647,85 hos itbutikken.no.

Rocket er fortsatt en del billigere, 1431,00 hos psdata.no.

Edit: Zalman GPU-blokka koster halvparten på itbutikken av hva den gjør hos digitalimpuls.no (160<->295).

Endret av Saftis
Lenke til kommentar

syns det var litt teit med at pumpa er ekstern . på den rocket kjøleren

syns di kunne ha gjort som zalman å integrert pumpa i tornet så blir det mye mindre slanger å tar mindre plass.

det er jo egentlig ett tt bw sett bare raddisen er bytta ut me den sølvfarga dildoen, :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...