Gå til innhold

Beste musikk/mp3 avspillingsprogram på pcn?

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig det beste musikk/mp3 avspillingsprogrammet til pc?

Jeg har så lenge jeg kan huske brukt winamp, men ble nå introdusert til iTunes og ble litt i tvil om jeg kanskje skulle skifte. Ellers er det sikkert mange som bruker Windows Media Player.

Hva mener dere er det beste programmet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Min favoritt er nok QCD Bra lydkvalitet, mange skins slik at du kan få den til å se ut akkurat som du vil, ok record funksjon samt at den kan benytte WinAmp DSP plugins. Det er jo også en bonus at den spiller av flere format en Media player og iTunes.

Regards

SiverWolf

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
medi player 10 er den betse. eneste er at den er litt "treg" og den henge noen ganger. eller så kommer winamp 5 på en 2 plass

Hvordan kan du påstå at et program som er tregt og henger seg selv hele tiden er best? Har du i det hele tatt prøvd noe annet?

media playeren låser seg en gang i måneden kanskje. men da er det bare å krysse den ned og starte den på nytt (hele den prosessen tar 10sek).

med winamp hadde jeg bare poblemer. kan hende at det var virus men den slettet musikken min i fra dataen.

har prøvd itunes men den hengte seg opp hele tiden opptil flere ganger i timen.

PS: det er ikke på grunnn av PC'en at itunes låser seg.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
Brukte winamp føt, helt til jeg leste at det hat fullt av sikkerhetshull og at Creative Mediasource støtter 24bits lyd.

Så jeg liker creative mediasourece, men smak og behag. :)

har du noen mp3'er med 24 bits lyd? hva er så bra med det liksom? med mindre du har ultra-50000 kroners pc høytallere såklart... og bare spiller cd'er.

hvor mange bits støtter winamp i såfall? det er vel 32bits på en cd sant? så winamp klarer ikke å spille så mye?

jeg bruker bare winamp til mp3, selv om den er treig på store mengder med musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...