OscarWoHA Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Som emne-tittel sier: Hvor kan jeg finne snitt-kravene for hver høgskole. Har tenkt meg på informatikk i Halden muligens. Hadde vært kjekt å vite snittet. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 samordna opptak sine sider vil nok gje det nokre svar på dine spørsmål http://www.samordnaopptak.no/ mvh JanEirik Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ja, her har vi visst poenggrensene for i fjor. Det jeg lurer på er hvilken av kolonnene jeg skal se på hvis jeg det er snakk om å søke rett etter at jeg er ferdig med vgs. Er det "vara ord", "ordp", "hoved ordp" eller "ordp" (den andre)? :S Ser jo selvfølgelig hva forkortelsene står for øverst på sida, men jeg vet jo ikke hva som er forskjellen på de forskjellige... Noen som kan opplyse litt kanskje? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 du skal søke primærvitnemålskvote. Av de 2 kolonnene med poeng, er det den til høyre. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 du skal søke primærvitnemålskvote. Av de 2 kolonnene med poeng, er det den til høyre. Men hvis du ikke kommer inn på primærkvoten, sjekkes det også om du kommer inn i ordinærkvoten. Vanligvis er det høyere krav på ordinær, men av og til er det også lavere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå