Zattaxu Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Er det noen som vet hvorfor bilradioen (en eller annen sony cd-spiller) nullstilles hver gang tenninga slåes av over et par minutter, alle de lagrede radiokanalene, og alt annet som ligger i "minnet" fjernes. Dette problemet kom etter at jeg skaffet meg en standard iso-overgang og en ny sony cd-spiller (husker ikke type) Kan det være noe som er kobla feil? Har satt i noe som ligner på en strømkontakt, og en iso-plugg, trenger jeg noe mer? Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Der er nok en ledning som ikke har kontakt eller er feil koblet. Det bruker å være en ledning som står på konstant strøm for å holde minnet. På min Clarionspiller var den merket med memory. Da var den jo lett å finne Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Bruker bilradioen ISO så kopler du gul ledning til tenninga og rød til bateriet.Men dette kan variere. Du får ta frem strømskjema så ordner det seg nok.. Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 den gule pleier å være konstant strøm og den rød memory Lenke til kommentar
maze Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 høres veldig ut som om den mangler strøm til minne ja. hvis det ikke er en ledning er det kansje et lite internt batteri som er gåent. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Den vanligste årsaken til dette er at spilleren ikke har konstant strøm. En spiller til bil har to tilførsler, en konstant og en som styres av tenning. Eller om en kobler begge konstant og velger å slå av og på spilleren for hver gang. Men som sagt, spilleren mangler konstant tilførsel og da må det kobles til. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 dra ledninger rett i fra batteriet da har den garantert konstant strøm. men da MÅ du huske å slå av spilleren eller så kan du få vansker med å få startet igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå