Gå til innhold

Harddisk hakker i spill

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Har nettop gått til anskaffelse av en netshop 1557. Mitt problem er at når jeg spiller (f.eks mafia eller cs-source) tar spillet liksom små pauser der harddisken jobber. Tenkte først det var noe med skjermkortet så jeg installerte 3dmark 03. Her fungerte maskinen helt fint uten slike små avbrytelser fra hd. Har hentet ned og installert nyeste bios og chipset drivere. Har også slått av systemgjenoppretting og alle unødvendige prosesser. Hva skal jeg gjøre?

Min maskin: Pentium m centrino 1.7 ghz, 1024 mb ram, radeon 9600 64mb,hitachi travelstar 80 gb 5200rpm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tittet litt på guiden til karmacom og ser at jeg har partisjonert på samme måten som han anbefaler (eneste forskjell er at jeg har ntfs på systemdisken, men det har vel ikke så mye og si?). Når det gjelder tweaking og fjerning av tempfiler kommer jeg til å tenke på at siden det er helt ny maskin er det for jævlig at en skal måtte gå gjennom slike tiltak for å få den til å fungere skikkelig, noen som er enige? Skal ringe Netshop i morgen tenker jeg.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...