LinoraN Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei jeg bare lurte på hva det er og hvordan jeg kan skru det på ? På 3D Mark står det at det er available, men disabled.... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 det er en teknologi som p4 bruker for å simulere at den har to cpuer på en måte.. Det gjelder p4 3.06 ghz m/533 mhz bus, og alle p4 cpuer med 800mhz bus Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Hvordan vil det påvirke prosessorhastigheten da ? Men uansett hvordan skrur jeg det på ? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) du skrur det på i bios hvis HK støtter det.. og ang prosessor hastighet, så vil den ikke forandres, det eneste du vil oppleve er bedre ytelse av og til, mest når det gjelder multi-tasking hvis jeg ikke husker feil... Endret 3. februar 2005 av tha stoffi Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Intel's HT teknologi gjør om CPUen til to(virtuelt) så du kan gjøre to ting nøyaktig samtidig, ikke en og en operasjon etter hverandre. som coolkid aka stoffi sier vil du merke økt ytelse når det gjelder multitasking. tom hardware guide har vel en film som viser forskjellen mellom en 3.6GHz Pentium uten HT og en 3GHz med HT mens dem kjører mange programmer samtidig. da ser du klart en ytelsesforandring. støtter CPUen og HK ditt Intel's HT teknologi, aktiver! husk at AMD's HT teknologi betyr noe annet, det betyr Hyper Transfer og jeg tror det er en kommunikasjonsteknologi mellom NB og SB Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Aiight ! Takk for det ...alt ble så mye klarere nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå