djupedal Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Liten oppdatering nå: Tok ut CPU og prøvde den i min andre pc, og den fungerte fint der, så jeg har tydligvis ikke ødelagt den.. Prøvde min gamle CPU i den nye pc'en, og da skjedde litt mer enn tidligere.. Jeg kom inn i BIOS og fikk da også signaler på skjermen.. Tenkte at alt virket, og skulle installere windows. Installasjonen kommer ikke i gang, får STOP ERROR, IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL "feil med pci.sys" Hva kan dette skyldes? Hvorfor kom jeg inn i BIOS med en CPU og ikke en annen? EDIT: Tror den ene prosessoren har 166Mhz FSB og den gamle har 133Mhz FSB . kan dette være et problem? (Hovedkortet er et Asus a7v8x-x kt400 333 mhz FSB, så det skal kunne takle det antar jeg) Er det fremdeles noe vits i å prøve med en annen PSU når tingene endret seg med en annen CPU? Endret 4. februar 2005 av djupedal Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Prøv å flytt over memoryen også, det høres stygt ut som memory feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå