MyBigMouth Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Leter etter nye vifter til et TT tsunam i kabinett. En cpu vifte og to 12 sm vifter. må ah noe som kan kontrolleres av speedfan og som er lydløst og bra kjølende effekt. ikke kjempedyrt. Noen forslag? Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Leter etter nye vifter til et TT tsunam i kabinett.En cpu vifte og to 12 sm vifter. må ah noe som kan kontrolleres av speedfan og som er lydløst og bra kjølende effekt. ikke kjempedyrt. Noen forslag? microplex? har vell engod del å tilby.. har du f.eks. en 478 prosessor, så er jo spark 7+ et bra alternativ.. (er billig og) denne kontroleres av panel (ink.2), eller av temp på prosessor... PAPST vifter er jo gode vifter.. stille og suger/blåser godt. mvh. jonas Endret 3. februar 2005 av AnVli..p4 Lenke til kommentar
jvr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Skal jeg kjøpe noe så sjekker jeg alltid prisene hos www.komplett.no eller www.pccool.no der finner jeg det jeg skal ha til en grei pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå