SacrefiZer Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei skal lage meg et kabinett som skal ha form som en pyramide. Bunnen skal være i tre, der skal jeg ha cd-rom, hdd og psu... Over dette skal jeg legge hovedkortet på en eller annen måte, og trekke kablene opp dit, skal se minst mulig av dem! Den nedre delen skal jeg lage i tre og male på hiroglyffer (er det sånn det skrives?) og male på en gammel sand-stein aktig farge, som det er på pyramider.. Over hovedkortet skal det være plexi i form av pyramide med fire kanter. Jeg skal skjære spor i underdelen så det bare er å legge pyramide-plexi'en oppi sporet.. men er litt usikker på hvordan jeg skal feste plexi-platene sammen.. noen ideer? leter også etter detaljer... er født i november, så tenkte å ta med noe av skorpionen. takker for alle svar..! Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Uhm, skal cd-ene stikke ut på bunnen av kabinettet, eller på nederst på det? Lenke til kommentar
olaman Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Prøv no form for silikon elns Så kan du også sjekke http://fmo.moo.no/ Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 cd-rom'en skal sitte inne boksen(den vil ikke synes), jag skal lime på trebit forran på den så den går jevnt med hele boksen, skal senere male over dette så det blir vansklig å se den... Om du forstår hva jeg mener... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå