JarleW Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hei, er på utkikk etter et script hvor folk kan melde seg på til clanwars i spill på lanparty's o.l. MÅ ikke være Php/MySQL. Alt av interesse bare det oppfyller kravene/ønskene. Noe som dette hadde vært fint : Vi (admins) setter opp compo (f.eks. CS:Source 5v5 kl.21:00 eller Warcraft 3 kl. 23:00) Clanleader registrerer seg og legger selv inn clanen sin med medspillerne for valgte compo. Vi (admins) har oversikt over påmeldte claner/spillere og kan f.eks. velge hvem som skal spille mot hvem i tillegg til at vi får lagt inn info om spillserver, mods, spillversjoner osv. Visning av kampresultater og en visning av hvem som går videre til neste runde. Finnes det noe sånt der ute ? Har sett endel på hotscripts.com, men finner bare slike beregnet for 1 hovedclan hvor andre kan utfordre osv. Endret 4. februar 2005 av JarleW Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Siden du ikke finner det du er ute etter, hvorfor ikke prøve å lage selv? Da er det mye enklere for deg å eventuellt gjøre ting med utsende, oppsett osv selv senere. Bare et forslag. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Sant nok, men jeg tror ikke jeg klarer det. Har ikke vært så veldig mye borti programmering, men litt har jeg jo fått til. Hvis det ikke finnes noe som ligner (og som kan modifiseres litt) så er det vel eneste måten tenker jeg... Lenke til kommentar
bollmus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Holdt på å lage akuratt detm var nesten ferdig med en braccet-oversikt osv, så krasja hele dritten av en pc, det var mange 10-talls timer som forsvant der. Men jeg skal få det opp igjenm spørs bare når. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå