Gå til innhold

Noen KLARE fordeler med å være først ute?(11.feb)


Anbefalte innlegg

... skulle egentlig bare mangle også, når du betaler såpass mye ...

Hehe, denne setningen er morsom.

 

Det er ikke akkurat snakk om en halv årslønn her liksom. Det er omtrent vanlig pris for et spill. Morer meg med alle som syntes det er så dyrt med startpakke. Meget tydelig at dere ikke er vant til å betale for spillene dere spiller. Husk, det er bare å ikke bruke alle pengene på lørdsagsgoddis en liten stund :p

 

Så så, *klappe på hodet*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... skulle egentlig bare mangle også, når du betaler såpass mye ...

Hehe, denne setningen er morsom.

 

Det er ikke akkurat snakk om en halv årslønn her liksom. Det er omtrent vanlig pris for et spill. Morer meg med alle som syntes det er så dyrt med startpakke. Meget tydelig at dere ikke er vant til å betale for spillene dere spiller. Husk, det er bare å ikke bruke alle pengene på lørdsagsgoddis en liten stund :p

Voldsom så høye i hatten noen skulle være her da. Mitt poeng var ikke det at det er noen astronomisk sum, men at det ville vært latterlig om man skulle tatt 400kr bare for cden og boksen. Når man kjøper et produkt til en sånn pris forventer man å kunne prøve det til en viss grad, månedspris eller ei.

 

Og nei, jeg er hverken fattig (i den grad studenter ikke er fattige) eller barn. Slike kommentarer synes jeg er fryktelig usaklige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...