Gå til innhold

Noen KLARE fordeler med å være først ute?(11.feb)


Anbefalte innlegg

Tror ikke det er noen fordeler annet enn at du må regge navnet ditt. Det kommer garantert til å lagge noe sykt den første uken, spillet har jo slått alle rekorder i utsalg, så det er ingen som vet om serverne takler alle som skal spille.

 

det vil også bli ganske fult i newbie områdene i begynnelsen, så det kan bli ganske crowded.

 

Jeg selv vil vente en uke eller noe, for så å begynne, fint og alene og så nyte hvert eneste skill point, fra første "frag" til siste elite monster. Skal ta det helt med ro, få opp cocking, fishing first aid skillene stå i noen timer og fiske for så å tjene på det senere. Jeg gidder ikke være med på noe kappløp til lvl 60, jeg skal ta livet med ro og nyte spllet. Det er min måte å gjøre det på, tror ikke jeg taper på det, før eller senere er alle i lvl 60 uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke det er noen fordeler annet enn at du må regge navnet ditt. Det kommer garantert til å lagge noe sykt den første uken, spillet har jo slått alle rekorder i utsalg, så det er ingen som vet om serverne takler alle som skal spille.

 

det vil også bli ganske fult i newbie områdene i begynnelsen, så det kan bli ganske crowded.

 

Jeg selv vil vente en uke eller noe, for så å begynne, fint og alene og så nyte hvert eneste skill point, fra første "frag" til siste elite monster. Skal ta det helt med ro, få opp cocking, fishing first aid skillene stå i noen timer og fiske for så å tjene på det senere. Jeg gidder ikke være med på noe kappløp til lvl 60, jeg skal ta livet med ro og nyte spllet. Det er min måte å gjøre det på, tror ikke jeg taper på det, før eller senere er alle i lvl 60 uansett.

ord! :thumbup:

Lenke til kommentar

Er i et lite dilemma ang. releasen. Slutter sent på jobb på fredag, så jeg er nok ikke tidlig nok ute til å regge de nicka jeg vil ha. Det jeg derimot er på tiden til er å subbe rundt med "hele" europa på noobie-områdene *bliss*. Hadde i grunnen satt av hele den helgen til spilling, men frykter det kan bli som å besøke tusenfryd i fellesferien. Trangt, klamt og masete.

 

"Selling crap for 1 bronze!!!!!!11111oneoneone"

"How do I level up??!!!"

"How do I walk forward??!!"

"Why is that tree walking around??!!!"

"Can anyone give me free stuff???!!!1!!!11"

 

*grøsse*

Lenke til kommentar

Blir nok litt crowded i newb-omerådene, ja, men det er mange servere så det blir ikke sååå ille. Vanlige mobs respawner rimelig fort så som regel er det bare å se seg om i et par sekunder så ser du noe du kan angripe. Eneste som blir litt problematisk er named mobs som feks orcen i hula i Valley of Trials. Blir gjerne en haug med folk som står i ring rundt spawnen hans og venter :) Lønner seg å invite så mange du kan så er det større sjangse for at en av dere får inn det første slaget når han spawner. Uansett dauer man jo ikke av å skippe en quest.

 

Når du er lvl 5-6 og er ferdig med det aller første området(bruker ca 1 time) så er det såpass mange quests å velge mellom at det ikke gjør noe særlig at det er mange folk. Fortsatt kan det være litt kø på named mobs, men skaff deg et party så går det som regel fort.

Lenke til kommentar

Jeg husker det tok usaklig lang tid å ta de "drep X av type Y"-questene da jeg først starta på test 8. Måtte jo lete etter andre plasser å finne de på. Fordelen med å være tidligst ute, er at du da kan rase gjennom noobområdene så fort du bare klarer, for så å dra til 10-20 områder. Personlig satser jeg på å komme meg fort i gang, slik at jeg kan komme meg tidlig til Loch Modan og Darkshore.

Lenke til kommentar

En fordel med å _ikke_ være tidlig ute er jo at du har lettere for å unngå kø, ikke bare i noobie områrdene men også kø for å komme inn på serverne.

 

Ang det å stjele kills så vil det garrantert bli mye kamp om mobs til å begynne med.. Alle vil prøve å få første slaget. Glad jeg har moonfire instantcast ;)

Lenke til kommentar
Er i et lite dilemma ang. releasen. Slutter sent på jobb på fredag, så jeg er nok ikke tidlig nok ute til å regge de nicka jeg vil ha. Det jeg derimot er på tiden til er å subbe rundt med "hele" europa på noobie-områdene *bliss*. Hadde i grunnen satt av hele den helgen til spilling, men frykter det kan bli som å besøke tusenfryd i fellesferien. Trangt, klamt og masete.

 

"Selling crap for 1 bronze!!!!!!11111oneoneone"

"How do I level up??!!!"

"How do I walk forward??!!"

"Why is that tree walking around??!!!"

"Can anyone give me free stuff???!!!1!!!11"

 

*grøsse*

ingen hindrer deg i å skrive /leave 1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...