Gå til innhold

Noen KLARE fordeler med å være først ute?(11.feb)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, blir nok lite å få gjort 11 feb, spesielt der questen sier du skal drepe mobs, men det bryr ikke meg, jeg skal sitte å spille gjennom hele fredagen og helga :p

yupp, setter av hele fredag,lørdag,søndag til spillet!

 

edit: er jo fordel å sikre seg det nicket man vil ha og da!Er jo tross alt et navn som skal følge meg en GOD stund framover.

Endret av asad
Lenke til kommentar
Gjest member-60584

blir ikke å få spille før uka etter... bestilte fra en nettbutikk og alt det der..

 

men ingen fordeler med å komme først ut, du blir en av de med høyest lvl en periode hvis du er en ultra nerd sånn som meg :)

 

men de virkelige ultra nerdene uten jobb og skole tar deg glatt igjen...

Lenke til kommentar
Vel mobs blir jo drept da, men dem spawner igjen. Kan uansett være kjipt å være en av 500 som skal drepe det lille noobie-dyret. Mye KS I'm afraid...

Bare så en ting er sagt, en av de utallige finnessene i WoW er at man faktisk ikke kan "KS'e" eller "Loot Steale". Den som angriper monsteret først, får experience og loot, ferdig med det. Genialt og utrolig kjekt.

Lenke til kommentar
Vel mobs blir jo drept da, men dem spawner igjen. Kan uansett være kjipt å være en av 500 som skal drepe det lille noobie-dyret. Mye KS I'm afraid...

Bare så en ting er sagt, en av de utallige finnessene i WoW er at man faktisk ikke kan "KS'e" eller "Loot Steale". Den som angriper monsteret først, får experience og loot, ferdig med det. Genialt og utrolig kjekt.

kan forsatt gjere det, feks. ein mage bruker noen sekunder på å "kaste" ein fireball og da kan nokken andre springe bort

og slå ett slag slik att når fireball'en treffer er ikkje moben din...

 

 

fordeler med å vera først må vel vera med professions, er du ein av dei første til å lage ting kan du og ta høgare priser...

Lenke til kommentar

Bare lurer. Skal kjøpe spillet når butikken åpner kl 10:00

 

Har du Pre-order da? Kan se for meg at det blir vanskelig uten :D

har jo selfølgelig det da ;) Collectors Edition!

 

jaja, bryr meg ikke. Er jo noob selv, synes det er gøy å drepe smådyr jeg! :w00t:

Må man ha preorder kit for å få CE? Hvis man har kjøpt preorder fra en butikk, fungerer det å bruke den i en annen da?

Lenke til kommentar
Hva om man har bestilt spillet hos en nettbutikk? Kommer alle andre til å få spilt 2-3 dager før jeg får spillet da? Eller venter blizzard noen dager etter 11. til å sette opp serverene? håper virkelig det! :cry:

Hvorfor skulle de vente med det?

Nei, de kan ikke begynne å spille før serverene er oppe, selv om de får spillet noen dager før. Og serverene kommer opp den 11. februar... så.. ingen kommer nok til å spille retail før det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...