Edstro Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hei for ca. 20 min siden så fekk eg opp denne meldingen når eg gjekk inn på forum.hardware.no: Forumet er midlertidig nede mvh drift og under denne teksten så kunne du logge deg inn. Er det bare pcen min som tuller eller? Eg bare lurer siden dette komm opp. Forumet er jo oppe nå! Endret 3. februar 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Fikk samme meldingen, forumet var nok nede! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Stemmer det, databaseserveren bestemte seg for å leke slem server et par minutter for første gang på en god stund. Dog så ble det fikset ganske raskt opp i. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Ok! Da fikk eg svar på det eg lurte på. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg