Gå til innhold

Dette er dere macbrukere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel forsåvidt en myte at vi Macbrukere tror alt vi har er bedre en det de som bruker Windows har, vil påstå at det faktisk finnes gode sider både med Mac og "Windows pc", selv om jeg personlig er mye mer glad i PowerBooken min en i windows/linux maskinen min. Tilfeldig? Neppe...

Lenke til kommentar
Macbrukere er vel ikke noe bedre enn oss som bruker Windows?

Mac blir jo først og fremst brukt av sånne som driver med foto og sånn...

Riktig. Mine erfaringer tilsier at erfarne macbrukere jevnt over er akkurat like elitistiske og ekle overfor brukere av "feil" plattform, som hardbarkede windowsbrukere og pingvinister.

 

Folk som ikke kan så mye om datamaskiner, eller som er plattformagnostiske, er de som er mest behagelige å konversere med når det gjelder plattformer eller datamaskiner generelt.

 

Angående hvem som bruker Mac, så tror jeg ikke det er på langt nær så mange relative foto- og DTP-huer i forhold til "vanlige" brukere, som det var før. Det er enormt mange som bruker Mac til lyd- og videoproduksjon, samt folk som bruker Mac fordi det er en god plattform å drive med generelle ting på (og spesielt de to siste er nok sterkere nå enn før).

Lenke til kommentar
Men hva skal man med mac når man ikke kan spille. Hvis vi ser bort i fra spill som er produsert av Blizzard.

 

Og jeg vet at noen sier at man bare trenger Wow.

Da skal du vel ikke ha mac da? Det er et ganske tåpelig innlegg. Om du er hardcore gamer er det klart at du ikke velger mac, med mindre det eneste du er hardcore i er wacraft serien. Men så er det ikke det markedet Apple retter seg mot heller. En datamaskin er til for så mye mer enn spilling, og det tror jeg du også vet.

Lenke til kommentar
Men da har vi jo ikke noe problem. Du holder deg til PC-en din og alle er glade.

Nei, jeg gir meg ikke til jeg har frelst alle dere besundlete macbrukere. Jeg skal lede dere til lyset. Bare følg meg, og jeg skal lede dere til den hellige PC'en.

 

Nå tar vi salme 1337 alle sammen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...