ebe Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Driver og overfører filer med størrelse ca 700 MB fra en bærbar til en stasjonær. Når jeg sitter på den bærbare og kopierer over til den stasjonære tar den under 2 minutter, mens det tar 12 minutter hvis jeg sitter på den stajonære og "henter" fila fra den bærbare. Hvorfor?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hvilke OS har du? XP på den bærbare? Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 21:39, ebe skrev:Driver og overfører filer med størrelse ca 700 MB fra en bærbar til en stasjonær. Når jeg sitter på den bærbare og kopierer over til den stasjonære tar den under 2 minutter, mens det tar 12 minutter hvis jeg sitter på den stajonære og "henter" fila fra den bærbare. Hvorfor?? Hva bruker du til å overføre? smb/nfs/ftp/http/scp/rsync/nc/osv Lenke til kommentar
ebe Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 XP Pro på stasjonær, Win2000 på bærbar. Bruker explorer til å overføre. Merkelig at det er så forskjell på tiden.. Fila går jo som sagt fra bærbar til stasjonær i begge tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå