co2 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har vanskelig for å høre folk selv når det ikke er noe lyder rundt meg(ikke svakhørt eller noe) Eneste jeg finner volume for er ringetonen, men hvordan gjør jeg at jeg hører bedre i samtaler? -Takk for all hjelp Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg hørte heller ikke en dritt med min. Glad den fikk et problem, så jeg fikk byttet den ut ass. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Trykk på ^-pilen når du snakker. Men jeg skal love deg at det høyeste volumet ikke akkurat er høyt. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Jeg har vanskelig for å høre folk selv når det ikke er noe lyder rundt meg(ikke svakhørt eller noe) Eneste jeg finner volume for er ringetonen, men hvordan gjør jeg at jeg hører bedre i samtaler? -Takk for all hjelp Er ikke sikker men prøv å trykk oppoverpilen mens du har en samtale EDIT: Bah, en "i" for mye.. Endret 3. februar 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Feilpostet. Hører til i mobil-delen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg