Gå til innhold

Åssen spille ps2 spill man ha lasta ned??

Anbefalte innlegg

Det om det er warez eller ikke er vel samme f... for dere, at det er mulig. Han lurer på hvordan man skal spille de spillene HAN har LASTA N E D. Og han lurer ikke på om det er lov eller ikke.

Jeg som sikkert 99,9% av alle som har mulighet laster garantert ned spill/filmer/porr osv. Jeg driiiter i om det er lov eller ikke og det har heller ikke DERE noe med om jeg gjør eller ikke, adsl linja mi er skjelden idle, jeg har W A R E Z ftp oppe og laster ned fra private ftper hos "søtabror".

Kan sikkert reformulere spørsmålet hans da: Hvordan spiller man ps2 spill som man har tatt sikkerhets kopi av¿

Så driiiit i og si dette er warez bla bla bla, det ser bare sinnsykt domt ut at alle skal bry seg om at det er warez...................

[ Denne Melding var redigert av: Powerpc på 2002-06-19 14:08 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-19 14:05, Powerpc skrev:

Det om det er warez eller ikke er vel samme f... for dere, at det er mulig. Han lurer på hvordan man skal spille de spillene HAN har LASTA N E D. Og han lurer ikke på om det er lov eller ikke.

Jeg som sikkert 99,9% av alle som har mulighet laster garantert ned spill/filmer/porr osv. Jeg driiiter i om det er lov eller ikke og det har heller ikke DERE noe med om jeg gjør eller ikke, adsl linja mi er skjelden idle, jeg har W A R E Z ftp oppe og laster ned fra private ftper hos "søtabror".

Kan sikkert reformulere spørsmålet hans da: Hvordan spiller man ps2 spill som man har tatt sikkerhets kopi av¿

Så driiiit i og si dette er warez bla bla bla, det ser bare sinnsykt domt ut at alle skal bry seg om at det er warez...................

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Powerpc på 2002-06-19 14:08 ]</font>

Takk..

Lenke til kommentar

Må bare si meg enig!

Blir så patetisk med personer som hele tiden skal "passe" på andre... Den ene skal være mer snusfornuftig enn den andre - Latterlig

Prøv heller å bruk litt sunn fornuft. Hadde folk solg warez over forumsidene på hardware.no, skjønner jeg at folk hadde reagerer. Men når det gjelder en sak som denne...my god, get a life!

Lenke til kommentar

Quote:

Øh, han (norpheus) skriver jo selv at han har lastet det ned. Det er ulovlig. Han kan lage en sikkerhetskopi selv, men det er ikke det samme som å laste den ned.

Jo det er det, du kan laste ned noe du har lisensen til, på samme måte som du kan laste ned en mp3-fil hvis du allerede har cden. Alt det som står i forskjellige eulaer kan ikke overstyre norsk lov, som er ganske fin på dette punktet og gir brukeren gode rettigheter. Selv om det er ulovlig å legge ut cracka ting betyr ikke det at det er ulovlig å hente det ned jfr feks ikke lov å være hallik men lov å kjøpe tjenester fra en hore.

AtW

Lenke til kommentar

Jeg gjør oppmerksom på at dere skal være forsiktige med hva dere skriver nå. Warez er ikke særlig pop på dette forumet, og et hvert forsøk på å formidle informasjon som kan føre til piratkopiering vil det bli slått hardt ned på.

Jeg har ikke mulighet til å se hva dette opprinnelig var snakk om ettersom originalmeldingen tydeligvis er redigert. Derfor uttaler jeg meg generelt, og ber brukerne tenke seg om.

Jeg vil ikke stenge denne tråden i første omgang da jeg ikke kan se at det foreligger konkrete brudd på reglene - og at en diskusjon rundt warez kan være sundt. MEN: ikke bryt reglene! Da er veien til utestengning kort.

-moderator yummy-

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-19 13:31, LarsC skrev:

Quote:

Den 2002-06-19 10:26, maximus skrev:

Hvis folk diskuterer hvordan saker og ting gjøres teknisk, så må vel det være lov.

Ikke beskyld folk for piratvirksomhet før du er sikker.

Øh, han (norpheus) skriver jo selv at han har lastet det ned. Det er ulovlig. Han kan lage en sikkerhetskopi selv, men det er ikke det samme som å laste den ned.

Hva er forskjellen?

Og, såvidt jeg har skjønt det, er PS2-spill på DVD'er? Skaaaaviseeee... Hvor mange kjenner jeg som har DVD-brenner...? Ingen. Har to på skolen, men det er fordi skolen min er en kul skole, osv., så det gjelds ikke. Åssen da lage kopier av PS2-spill? Å laste ned noe som er semi-proft rippa høres ut som en bra mulighet, sier nå jeg. Tror ikke JEG hadde greid å rippa et PS2-spill sånn helt uten videre...

Ikke rop "ulv, ulv". Det er så teit. Cirka alle dere bruker warez uansett. Eller har brukt det. Og NØT det!

Jaja. Jeg er mann/mus nok til å innrømme at jeg bruker warez. JA, JEG BRUKER WAREZ! Ikke.no å være stolt av, men allikevel. Har ikke råd til noe som helst (seriøst, jeg er 16, har INGEN inntekt, ikke engang ukelønn og bor hjemme). Har holdt på med warez siden jeg var åtte-ni år gammel...

"Du ser flisen i din brors øye, men ikke bjelken i din egen."

Start i dag; Lev et bedre liv.

(Moderatorer, nå kan dere stenge tråden! :razz: )

Tillegg #1 (Ikke noe ble redigert. Jeg bare følte ikke at jeg kunne bumpe.);

Liker dere software, og bruker den mye, og/eller i kommersiell sammenheng; KJØP!

Spill jeg har spilt mye, har jeg kjøpt. Og bra spill. (SimTower, The Dig, Freddy Pharkas: Frontier Pharmacist, Rise Of The Triad, osv...)

Jeg er så flink til å være off-topic!

http://www.minipuz.tk

Mvh,

Tore Jakob Haugen

[ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-06-20 06:53 ]

Lenke til kommentar

Om det er ulovlig eller ikke gidder jeg ikke diskutere.

Poenget er at det finnes ingen PS2 (eller Xbox) emulator ferdig som kan spille kommersielle spill på PC.

Jeg har sett noen som har peiling anslå at emulator

til PS2 først vil være klar om ca. et år.

HJ

Lenke til kommentar

Den 2002-06-20 06:49, the_ruthless skrev:

Quote:

Den 2002-06-19 13:31, LarsC skrev:

Hva er forskjellen?

Og, såvidt jeg har skjønt det, er PS2-spill på DVD'er? Skaaaaviseeee... Hvor mange kjenner jeg som har DVD-brenner...? Ingen. Har to på skolen, men det er fordi skolen min er en kul skole, osv., så det gjelds ikke. Åssen da lage kopier av PS2-spill? Å laste ned noe som er semi-proft rippa høres ut som en bra mulighet, sier nå jeg. Tror ikke JEG hadde greid å rippa et PS2-spill sånn helt uten videre...

Er vel egentlig ganske uinteressant hvor mange du kjenner som har dvd-brenner!

En dvd-brenner koster fra ca 3000.- så hvem som helst kan kjøpe dette. Dessuten så er ikke alle PS2-spill på dvd. Noen er faktisk på CD'er også...

Så slutt å bekymre deg over det du :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...