Gå til innhold

Åssen spille ps2 spill man ha lasta ned??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, dette er en tanke ulovlig..

Opphavsrett osv.. Mener på at du lovlig kan lage en backup, dersom du har originalen. Men Tror ikke det er helt lov å gjøre det mulig at begge kan brukes samtidig, hivs du skjønner hva jeg mener.

Men uansett; nedlasing av spill er IKKE lov! Akkurat som nedlasting av programmer heller ikke er lov. Da støtter du pirat kopiering / distribuering som er forbudt!

Slik info må du nok finne andre steder.

Joar

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-18 22:07, blanc skrev:

hvis han eier spillet eier han lisens til å spille det, og da kan han laste det ned i en strippet versjon (de du finner på internet) så mange ganger han vil. Klarer dere ikke å fatte det?

Det var det jeg trodde også.. Er det noen som kan hjelpe meg eller?? hvilk(e) programmer trenger jeg for å spille det??

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-18 22:07, blanc skrev:

hvis han eier spillet eier han lisens til å spille det, og da kan han laste det ned i en strippet versjon (de du finner på internet) så mange ganger han vil. Klarer dere ikke å fatte det?

Dette er pølsevev fra ende til annen.

Lenke til kommentar

Åhh folkens, ikke vær så sykelig opptatt av warez, og hva som _KAN_ være ulovlig!!

Hjelp gutten, og la det være opp til moderatorene å bestemme om den stenges. Ikke sitt å si sånn; 'hehe lurer på hvor lenge til denne tråden stenges' Helt klart warez dette ja, hehe' Hold heller kjeft!

hvor gamle ér dere?? 14? kan tenkte meg det..

Helt sikkert flesteparten her som driver med warez uansett, og da er det latterlig å late som man tar skikkelig avstand fra det, når det kommer noen som spør om noe som i utgangspunktet er lovlig.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-19 10:26, maximus skrev:

Hvis folk diskuterer hvordan saker og ting gjøres teknisk, så må vel det være lov.

Ikke beskyld folk for piratvirksomhet før du er sikker.

Øh, han (norpheus) skriver jo selv at han har lastet det ned. Det er ulovlig. Han kan lage en sikkerhetskopi selv, men det er ikke det samme som å laste den ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...