norpheus Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Siden jeg aldri blir trodd uansett, så fjerner jegf dette... Takk for hjelpen!!! Norpheus_XVII [ Denne Melding var redigert av: norpheus på 2002-06-19 00:06 ] Lenke til kommentar
mammut Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Herregud klart dette er warez. Behøver vel egentlig ikke si mere. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Jeg har jo orginalspillet... ligger hos faren min.. bare dunt jeg ikke kan ta med ps2'en hjem til mora mi.. da hadde det ikke vet no problem,.. Lenke til kommentar
Joar Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Jepp, dette er en tanke ulovlig.. Opphavsrett osv.. Mener på at du lovlig kan lage en backup, dersom du har originalen. Men Tror ikke det er helt lov å gjøre det mulig at begge kan brukes samtidig, hivs du skjønner hva jeg mener. Men uansett; nedlasing av spill er IKKE lov! Akkurat som nedlasting av programmer heller ikke er lov. Da støtter du pirat kopiering / distribuering som er forbudt! Slik info må du nok finne andre steder. Joar Lenke til kommentar
steinih Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Ja vi får se hvor lang tid det tar da før en moderator ser denne tråden! Kan ikke skjønne at folk ikke vet at dette ikke er lov! /steinih :smile: [ Denne Melding var redigert av: steinih på 2002-06-18 22:04 ] Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 hvis han eier spillet eier han lisens til å spille det, og da kan han laste det ned i en strippet versjon (de du finner på internet) så mange ganger han vil. Klarer dere ikke å fatte det? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 22:07, blanc skrev:hvis han eier spillet eier han lisens til å spille det, og da kan han laste det ned i en strippet versjon (de du finner på internet) så mange ganger han vil. Klarer dere ikke å fatte det? Det var det jeg trodde også.. Er det noen som kan hjelpe meg eller?? hvilk(e) programmer trenger jeg for å spille det?? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 22:07, blanc skrev:hvis han eier spillet eier han lisens til å spille det, og da kan han laste det ned i en strippet versjon (de du finner på internet) så mange ganger han vil. Klarer dere ikke å fatte det? Dette er pølsevev fra ende til annen. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: EKAf emulator, mend et funka ikke) HAHA du må være dum. EKAf=fAKE om stokka :razz:. Du får ikke noe emu til ps2 enda. For mye hardware som må scannes først (mye er kryptert). Lenke til kommentar
EggePromp Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Du har lov til å lage en backup av orginalen, og bruke den. Laster du ned en cracka versjon er det warez, og veldig ulovlig. Denne tråden blir vel sperra tenker jeg. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 men du kan ikke bruke backupen og originalen samtidig? Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 hehe bare lyser Warez lang vei dette... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Vanskelig å bli trodd her ja... Takk for hjelpen. Blir stempla som "Warez" her på forumet.. Tak for meg,... [ Denne Melding var redigert av: norpheus på 2002-06-19 00:06 ] Lenke til kommentar
Danny Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 for det første trenger du en modchip til ps2,mesiah er nok den beste for det andre antar jeg du lasta ned ripp`en som passer på en cd. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Åhh folkens, ikke vær så sykelig opptatt av warez, og hva som _KAN_ være ulovlig!! Hjelp gutten, og la det være opp til moderatorene å bestemme om den stenges. Ikke sitt å si sånn; 'hehe lurer på hvor lenge til denne tråden stenges' Helt klart warez dette ja, hehe' Hold heller kjeft! hvor gamle ér dere?? 14? kan tenkte meg det.. Helt sikkert flesteparten her som driver med warez uansett, og da er det latterlig å late som man tar skikkelig avstand fra det, når det kommer noen som spør om noe som i utgangspunktet er lovlig. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Godt å høre at noen er enig. Synes bare det begynner å ta av her med folk som skal 'liksom-passe på'. Hvorfor kan de ikke bare holde kjeften. Lenke til kommentar
maximus Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Hvis folk diskuterer hvordan saker og ting gjøres teknisk, så må vel det være lov. Ikke beskyld folk for piratvirksomhet før du er sikker. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Jeg vil tro du trenger en PS 2 maskin for å spille spillene... det fungerer som regel dårlig å bruke emulatorer selv om du har en spesiell chip. Det er mange forskjeller mellom PS 2 og PC (f.eks så er en nyere PC med GF3 mange ganger bedre enn en PS 2 maskin). Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-19 10:26, maximus skrev:Hvis folk diskuterer hvordan saker og ting gjøres teknisk, så må vel det være lov.Ikke beskyld folk for piratvirksomhet før du er sikker. Øh, han (norpheus) skriver jo selv at han har lastet det ned. Det er ulovlig. Han kan lage en sikkerhetskopi selv, men det er ikke det samme som å laste den ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå