RaW_DeNiM Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) I dag fikk jeg di 2 greiene som gjorde at jeg endelig kunne sette på vannblokka på skjermkortet mitt... har venta over 2 måneder. Men nå var dagen her og jeg sitter nå med ett fullt vannkjølt system uten om chipssettet på hovedkortet,, tenkte jeg måtte skryte litt og legger ved ett bilde.. merkelig nok er det ikke mulig å få det mer ryddig... fortell gjerne hva dere syns og kom gjerne med forslag til utbedring. PS: Har jeg bomma helt feil denne gangen og? sist gang havnet jeg i no bil forum eller noe Endret 3. februar 2005 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Flyttes til gledesutbrudd. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Flyttes til gledesutbrudd. takk for flyttinga Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Jaja, gratulerer. takk takk:) Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Var ikke så veldig "forseggjort" akkurat... Burde rydde litt Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Var ikke så veldig "forseggjort" akkurat... Burde rydde litt lettere sagt enn gjort da. er jo kabler til 5 harddisker+pumpe+2 stk cd rom osv osv.... noen tips til hvordan jeg kan "skjule" dem? vil det skal se best mulig ut eller penest som det kansje heter Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ok, skjønner du har en del ledninger og slikt, men om man virkelig setter seg inn for å gjøre det ryddig så vil man få det til bedre. Se i mitt kabinett her: Bildetråd - Har jo ikke likemye stæsj som deg, men på den annen side så har jo du et mye høyere kabinettet enn meg. Fiks deg strips og slikt så stripser du fast kabler der du ser det er ledig plass. Kunne gjort det bedre selv også men det er greit nok nå Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 hymmm åssen får jeg lagt inn ett nytt bilde???? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Laste opp på nett Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Laste opp på nett hmmm her er det rydda iallefall Endret 4. februar 2005 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 For å rydde mer kan du bla kjøpe kortere kabler - ser den røde s-ata kabelen er alt for lang.... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 For å rydde mer kan du bla kjøpe kortere kabler - ser den røde s-ata kabelen er alt for lang.... ett poeng der Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Skjønner ikke vitsen med å bruke flere hundre kroner på å korte ned kablene i kabinettet. bremser ikke luftstrømmen noe nevneverdig med en litt for lang s-ata kabel :| Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Skjønner ikke vitsen med å bruke flere hundre kroner på å korte ned kablene i kabinettet. bremser ikke luftstrømmen noe nevneverdig med en litt for lang s-ata kabel :| nei det er sant.. men blir mer ryddig Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Nice, fikk lyst på et lian-li tower nå.. hvilken gpu blokk og radiator har du ? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Nice, fikk lyst på et lian-li tower nå..hvilken gpu blokk og radiator har du ? denne radiatoren: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC31015 denne gpu blokka: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC23357 denne tanken: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC34202 denne HDD kjølern: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC25005 osv osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå