Gå til innhold

Nytt SSX spill?

Skateee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja jeg har nå spillt gjennom SSX3 på xbox og det er jo morro:P kommer det et nytt snart?

Ingenting er bekreftet av EA om SSX 4, så vidt jeg vet. I følge nederlandske Xboxworld.nl blir denne tittelen klar til neste generasjons konsoller, tidligst mot slutten av 2005.

Sjekk ut denne linken for mer info: http://www.got-next.com/news_read.php?id=401

Den som venter på noe godt... ;)

Endret av mcgroven
Lenke til kommentar

det er et sinnsykt bra spill!! men har du greid alt sammen?? alle gullmedaljene og challenges'ene og det der? med alle folka? jeg spilte det masse før, men greide bare å komme et godt stykke på vei med zoe. men så er ikke jeg så god til å spille da.

jeg bare lurer på en liten ting ang de folka på ssx3. har de akkurat like bra speed, balance, spin og alt det der fra begynnelsen? eller er en best på speed og en annen best på trix osv?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Aah, SSX4 hadde vært fine greier. :wee: Synes jeg har ventet lenge på informasjon om dette spillet nå :hrm:

and91: Du klarte vel ikke spillet på absolutt 100%? Dette må du gjøre med alle "figurene" i spillet for å "runne" det helt :

-Alle baner på gull.

-Alle big challenges.

-Alle sånne "plukke opp penger" greier. (Husker ikke hva det heter :p )

-Kjøpe alle klærne.

-Få fullt på attributter.

Hmm, tror det er enda mer, et utrolig bra spill, kan nesten ikke vente på hvordan SSX4 vil bli. (Hvis det vil bli et SSX4)

Min 1000. post! :w00t::wee::w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...