Skateee Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ja jeg har nå spillt gjennom SSX3 på xbox og det er jo morro:P kommer det et nytt snart? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Ja jeg har nå spillt gjennom SSX3 på xbox og det er jo morro:P kommer det et nytt snart? Ingenting er bekreftet av EA om SSX 4, så vidt jeg vet. I følge nederlandske Xboxworld.nl blir denne tittelen klar til neste generasjons konsoller, tidligst mot slutten av 2005. Sjekk ut denne linken for mer info: http://www.got-next.com/news_read.php?id=401 Den som venter på noe godt... Endret 3. februar 2005 av mcgroven Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 det er et sinnsykt bra spill!! men har du greid alt sammen?? alle gullmedaljene og challenges'ene og det der? med alle folka? jeg spilte det masse før, men greide bare å komme et godt stykke på vei med zoe. men så er ikke jeg så god til å spille da. jeg bare lurer på en liten ting ang de folka på ssx3. har de akkurat like bra speed, balance, spin og alt det der fra begynnelsen? eller er en best på speed og en annen best på trix osv? Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Alle starter med 1 i alle atributes.... har kommer på litt over 90% med Thomas og 30% med Psymon.... blir lite spilling for tiden.. skuffende at det ikke kommer før 2006:( Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 ja jeg vet at alle starter på 1, men det jeg lurte på var om zoe med 1 i attributes på speed er akkurat like rask som f eks griff med 1 i attribute på speed. var vel dårlig forklart nå også men det er det beste jeg får til... Lenke til kommentar
and91 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Fikk SSX3 dagen det kom ut av faren min siden jeg var syk jeg:D var syk i en uke til etter jeg hadde fått det så jeg har runna det 100 % med alle folka! :!: noen av de challengsa er helt forjævlige!!!!!!! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Aah, SSX4 hadde vært fine greier. Synes jeg har ventet lenge på informasjon om dette spillet nå and91: Du klarte vel ikke spillet på absolutt 100%? Dette må du gjøre med alle "figurene" i spillet for å "runne" det helt : -Alle baner på gull. -Alle big challenges. -Alle sånne "plukke opp penger" greier. (Husker ikke hva det heter ) -Kjøpe alle klærne. -Få fullt på attributter. Hmm, tror det er enda mer, et utrolig bra spill, kan nesten ikke vente på hvordan SSX4 vil bli. (Hvis det vil bli et SSX4) Min 1000. post! Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 det skal komme et ssx 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå