MrAHB Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Har tenkt å kjøpe noe minne til mitt ASUS A8N-SLI. Og har ikke så mye peil på minne, tenkte å overklokke til rundt 240 eller noe. -Burde jeg da ha PC4000? -Eller er det bedre med kjappe timings, PC3200 og kjøre minnet asynkront? Endret 3. februar 2005 av Kong Basse Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Ingen som vet? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Kommer an på hvilken ram du velger. Mesteparten av PC3200 ram med 2-2-2-5 timings er basert på Samsungs TCCD IC'er og disse klokker i de fleste tilfeller svært bra, så du kan fint kjøpe noen slike. PS: Bumping er lite populært blandt mods'ene Endret 3. februar 2005 av C4STOR Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Har hørt at noen minne brikker har en ekstra liten brikke på midten som hjelper mot ett eller annet, er dette et must når det gjelder overklokking? (Sorry elendig forklart) Lenke til kommentar
ADT Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Veldig førnøyd med mine brikker klokker som en drøm Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 AMD = llv timings. + veit ikke helt åssen det er med PC4000 har på følelsen at prossesoren i de fleste tilfeller ikke klarer å utnytte rammen. PC3200 med griselave timings. JEg ville gått for OCZ bare gode erfaringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå