G2Petter Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei. Jeg er på jakt etter noe musikk som skal brukes på scenen i en sketsj hvor en vanlig person plutselig blir en superhelt. Er det noen som har en idé til en liten bit fra et soundtrack som passer bra? 10-15 sekunder er passelig, kan jeg tenke meg. Jeg har tenkt på kutt fra både supermann-filmene og serien, men det kan hende at det er noen som har noe bedre ideer der ute, og da vil jeg gjerne høre dem. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Den gamle "Tada" lyden fra windows 95 hadde passet bra, men den varer vel kun 1/2 sekund Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 theme sangen fra rocky Tenkte på det samme Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ta et søk på 'Fanfare' eller liknende på DC og se om det er noe interessant. Hvis det skal brukes, så KJØP. (måtte ha med den der) Nå begynner fristelsen å ta overhånd her... go Meshuggah ! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 spill av Spandau Ballet - Gold hvor han sier GOLD! Always believe in your soul! You got the power to know! You're indestructable! Always believe in, couse you are GOLD! den er best ;D Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Daze - Superhero Lover Toybox - Super Duper Man Oje! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Man Without Fear husker ikke bandnavnet, men den er fra en sånn superhelt film.. Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Toybox - Super Duper Man Oje! hehe, jepp Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er jo veldig typisk å bruke noe orkestralt og pompøst til sånt. Mye klassisk musikk passer til det. Eller f.eks Star Wars-theme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå