Vaffel89 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har kabel tv og internett (chello plus) fra UPC Chello. Nettet funker fint det når tven i stua og internett er koblet til samtidtig, men når jeg kobler min tv også til (kan jo være litt greit for meg å se på tv på rommet av og til ), så funker ikke internett lenger. Hva er det som er problemet?? En venn av meg har samme internett, og han kobler fint til flere dataer og tver uten at det har noe å si på nettet hans Blir veldig glad hvis noen kan hjelpe Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 hallo kristoffer... er det ikke sånn at når du bruker en splitter på kabelen (coax) så blir det så svakt av internettet detter ut? Prøv med en signalforsterker fra biltema . Er ikke helt sikker på om den opererer på samme frekvens som internettet gjør i kablene til UPC, men det er verd å prøve... Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 jojo.... Har tenkt på det, men har ikke orket å dra meg ut til biltema ennå Kanjse jeg burde gjøre det snart Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 dere har kobla feil sånn at signalet blir splitta feil vei modemet skal tilkoblas først så forsetter du viderekoblinga til dei andre tv'ane sliter med det same her og har ein jævlig kjedeleg utleier som ikkje kan fikse det Lenke til kommentar
svening Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Husk og bruke en ordentlig splitter og sjekke alle koblinger. Skal egentlig fungere fint uansett i hvilken rekkefølge enhentene står. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå