rakfisk Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Eg har nettopp installert Office 2003 Pro. Det er tydligvis på svensk og eg ønsker selfølgelig å bytte til norsk. På Start>Programmer>Microsoft Office>Microsoft Office verktøy>Språkinstillinger for Office 2003, prøver eg å bytte til norsk og det står at det vil bli skifta til norsk neste gang eg starter Office. Men det skjer jo ikkje... Noken som veit korleis eg får det til norsk ? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
rakfisk Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Er desperat >.< Lenke til kommentar
berzerker Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Regner med du ikke har kjøpt denne. Office kommer nemlig ikke med støtte for alle språk, du må som regel ha en språkpakke for det språket du vil ha. Når du skriver gjelder jo keyboard layouten som spesifisert i Windows, men hvis du vil kjøre ordbok og retting må du ha en norsk språkpakke installert. Virker ikke som denne er til stedet hos deg. Lenke til kommentar
rakfisk Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Kor kan eg finne sånn språk pakke då ? Lenke til kommentar
berzerker Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Veldig usikker.. Jeg fikk gjennom skolen (de leverte ut Engelsk office XP og delte etterpå ut norsk language pack ) Det ligger ikke tilgjengelig hos Microsoft så vidt jeg vet, så du må nok lete litt. Du kan jo og prøve å legge til Norsk til office pakken og se om den ligger på cd'en du installerte med. Lenke til kommentar
rakfisk Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Du kan jo og prøve å legge til Norsk til office pakken og se om den ligger på cd'en du installerte med. Det skjønte eg ikkje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå