Dandar Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Så en Dwarf Rogue med rifle, er den like bra som feks en Hunter med rifle ? Eller bør ikke Rogue bruke rifle ? Endret 3. februar 2005 av Dandar Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Sånn jeg har forstått det, er hunter med ranged best pga autoshoot. Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hunter har mange forskjellige stings, instant shots, hunters mark osv som gjør at han er den som har desidert best damage med rifle/bue. Men har sett rogues som gjør rimelig bra damage med rifle - rogue satser jo mest på agility og det booster også ranged attack. Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tror faktisk ikke rogue kan bruke ranged weps en gang. Og nei, det er ikke lønnsomt for en Rogue å bruke det Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tror faktisk ikke rogue kan bruke ranged weps en gang. Og nei, det er ikke lønnsomt for en Rogue å bruke det ranged er uvurdelig for en rogue da, syns nå jeg. det er utallige ganger mine trofaste kaste økser har reddet meg ut av diverse situasjoner. Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tror faktisk ikke rogue kan bruke ranged weps en gang. Og nei, det er ikke lønnsomt for en Rogue å bruke det Min dwarf rouge bruker rifle funker fint det.. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Om jeg er NE rouge f.eks. Kan jeg da bruke rifle? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Rogues bruker ikke rifle for å ha god damage, de bruker den for det meste for å trekke mobs så de kan sloss trykt uten at det kommer 300 venner av mobene og dreper deg... IKKE gå ranged hvis du skal ha rogue, bruk kastekniver eller noe lignende for å trekke mob... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Så en Dwarf Rogue med rifle, er den like bra som feks en Hunter med rifle ?Eller bør ikke Rogue bruke rifle ? Altså, en rogue er like god med rifle, som en mage med sverd, det brukes bare i visse situasjoner, og vil aldri være hovedangrepet ditt. Mens en hunter har nesten bare skills som fokuserer på bruk av rifle/bue, så det blir noe annet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 IKKE gå ranged hvis du skal ha rogue, bruk kastekniver eller noe lignende for å trekke mob... Hvorfor ikke bruke rifle/bue til å trekke mobs? da får du gjort litt ekstra skade med det samme, og du trekker dem like bra. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Bruker bow og er storfornøyd med det Vil sitere noe herfra: Rogues can use Thrown weapons as well as Bows and Crossbows. Thrown weapons are weak compared to Bows and Crossbows, but they do not require bolts or quivers to keep up stock. Bruker ofte buen (/rifle) til å finishe mobs som løper vekk, eller for å pulle, men når jeg engager fights bruker jeg som oftest backstab da Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Er noe dritt med sånne sekker bare for ammo..:/ Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Herlige med at du kan har rifle som rogue er jo at man får stats på dem senere, tror ikke man får det med kaste-knivene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå