Rikky Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Nice. Jeg fulgte med på denne tråden en gang, men den hadde gått i glemmeboken hos meg også. Vel, hva er dine inntrykk av dette festet, nå som du har hatt det en stund? Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg vil egentlig ha en fot til min Eizo skjerm også. Men de di selger på psdata syns jeg blir litt stort.. Går det ikke ann å få kjøpt noen fotstøtter som er på di fleste lcd'er, som f.eks denne ? For jeg vil ikke ha noe som tar så stor plass bakover skjermen liksom.. Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Vel...den foten der er veldig stor og tung. Samt at man må skru ganske hardt til for at den ikke skal sige nedover. Men den gjør da nytta si. Sånn rent estetisk passer den ikke veeeeldig bra i f.eks et kontorlandskap,..men i skjul av en vegg går det bra. Mitt design er jo laga sånn at sokkelen knapt skal vises. Å skulle man ønske det en gang så har man jo allerede et veggfeste. PS: Sokkelen er laga av 22mm MDF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå