SuperSTRING Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Har en Eizo L550 Lcd. Men foten gjør justering veldig begrenset. Så jeg trenger tips til en selvlaget. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122932&cks=PLC Noen med mekkehender (hode) som har et godt tips ? Endret 3. februar 2005 av SuperSTRING Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Dette er det største aberet med L550, og at den ikke engang er utstyrt med VESA-standard er håpløst... Når det er sagt må man se litt nærmere på foten... Går det an å ta av den provisoriske foten bak?? Hvis ikke kan det bli veldig vanskelig å lage noe. Uansett er en god start å finne en justerbar holder. Det kan være to rør som passer i hverandre, hvorav den største har hull til skrue som man kan justere med. Du vet, noe lignende som finnes i ryggen til endel kontorstoler. Eller man kan ha to rør med gummi imellom, så de ikke glir med mindre du virkelig vil... Spør deg rundt i casemod-forumet, sikkert mange der som har mer kunnskaper enn jeg!!! Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Eizo L550 støtter da virkelig VESA 75? Det ser du enkelt av hullene bak på dette bildet: Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Jepp, den støtter VESA 75. Men sånne kjøpebraketter er dyre. har bare funnet sånne man skrur på vegg. Jeg trenger en fot. Tilten er det essensielle her Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Eizo L550 støtter da virkelig VESA 75? Det ser du enkelt av hullene bak på dette bildet EISANN, der dreit man seg ut.. sånn går det når man bare titter på kompletts sider... psdata har vel en sånn bord-og veggfeste-sak til 360 spenn... http://www.psdata.no/ps.asp?it=106403&mlevel=050500 Den kan monteres både på vegg og bord, og har quite many ledd... Lenke til kommentar
Raper Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Her er en grei måte å sette en rimelig fot på Eizo L550: (Den fra PSData) Endret 5. februar 2005 av Raper Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Ahhhhh...så bra. Takker for et supert tips. Må ha sånn. Men er det bare på nettet man kan kjøpe sånn fot ?? Bor i Trondheim,..vet noen om ei sjappe der ?? Å hva er leveringstia, frakt ?? Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Da er den bestilt Står den støtt alle veier ??? Lenke til kommentar
Raper Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Vet ikke om noen andre enn PSdata som selger dem.Den er forresten meget kraftig laget.Følger med en svær umbrako nøkkel for å justere leddene.Slik som den er justert på bildet så står den støtt men den burde antakelig vært montert litt lenger bak på treplata for å stå litt stødigere.Slik at den ikke bikker fremover. Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Må man bruke nøkkelen hver gang man skal justere ?? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Skulle jo tro at umbrakoen var til å stramme og slakke opp leddene ??? Lenke til kommentar
Raper Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg justerer ikke så ofte så jeg skrudde leddene godt fast.Men det går vel å ha dem litt slakk slik at det går å justere uten å bruke umbrakoen. Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Jepp, er det jeg mener Bestilte igår, ordre godkjent. Tar det lang tid før varen er levert da ?? (år å dag siden jeg bestilte noe derfra, Quantum fireball 4.3 gigg...så lenge siden) Lenke til kommentar
SirBoo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Skal bli spennende å se hvordan du løser dette Jeg mener at det hadde blitt bra hvis du skrudde den i veggen, men blir sikkert en delø pes. Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Fot er montert. Sokkel er produsert. Funker glimrende Kan legge ved bilde om noen er intereesert i det. Bare å si fra. Men nå er det natta Endret 28. februar 2005 av SuperSTRING Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) ja, legg ut noen bilder.. bilder er bra.. edit: glemte post nr 2000, så vi får juble for nr 2008! Endret 28. februar 2005 av Musty Lenke til kommentar
Raper Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Ja kom igjen Superstring og legg ut bilde.Jeg ville likt å se hvordan din ble sammmenlignet med den jeg laget til min Eizo. Her ser du forresten Eizo sin orginal fot og legg merke til prisen.Sinnsyk http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306445&cks=PRL Endret 28. februar 2005 av Raper Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Ja kom igjen Superstring og legg ut bilde.Jeg ville likt å se hvordan din blesammmenlignet med den jeg laget til min Eizo. Her ser du forresten Eizo sin orginal fot og legg merke til prisen.Sinnsyk http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306445&cks=PRL Denne er dog til 19" - 21,3".... Kunne ønske du kunne lage en brukertest superSTRING, for denne er jeg også interressert i Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ja, legg ut bilde. Gjerne sett hvordan det ble. Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Her kommer bildet av skjermfotmodden. Er forresten en lang evighet siden jeg skulle lagt det ut,..men gikk i glemmeboka. Er bare å beklage. Men skjermen selges jo fortsatt...så det har jo sin nytteverdi Metallbraketten ble kjøpt ho PS-data. 1000 ganger billigere enn orginalbraketten !!!! http://www.psdata.no/ps.asp?it=106403&mlevel=050500 Endret 21. juli 2005 av SuperSTRING Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå