bjokys Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hei. Har et 802.11b-kort tilkoblet pc'en min, men oppdaget noe merkelig her om dagen. På kontaken til antennen synest jeg det manglet noe (den "piggen" i midten). Det ser ut som om denne har satt seg fast inne i antennetilkoblingen på selve kortet. -----------( (ø) Jeg har forsøkt å tegene selve antennelednien her. Ø står fo ett hull i denne kontakten, og det er her jeg mener denne "piggen" skal sitte. Jeg beklager folkens for de dårlige formuleringene. Er dessverre ingen ekspert på dette... Endret 3. februar 2005 av bK_Coder Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei. Har et 802.11b-kort tilkoblet pc'en min, men oppdaget noe merkelig her om dagen. På kontaken til antennen synest jeg det manglet noe (den "piggen" i midten). Det ser ut som om denne har satt seg fast inne i antennetilkoblingen på selve kortet. -----------( (ø) Jeg har forsøkt å tegene selve antennelednien her. Ø står fo ett hull i denne kontakten, og det er her jeg mener denne "piggen" skal sitte. Jeg beklager folkens for de dårlige formuleringene. Er dessverre ingen ekspert på dette... Det du ser er en revers sma eller tnc kontakt, derfor ser det ut som om piggen sitter fast i antennen. Helt normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå