Gå til innhold

Noen som har ødelagt tastatur ved å spille CS?

-Tori-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke ødelagt hverken mus eller tastatur med vilje, men har en kamerat som har noen tastaturer liggende. De fleste knappene er borte etter at han har slått litt for hardt når han har tapt viktige kamper på CM :p

Han knuste stereoanlegget sitt også av samme grunn.

Brista bordet der skjermen sto også. Så nå er det masse elektrikerteip rundt det punktet :hmm:

JA, han er litt for fotballfrelst og tar CM LITT for seriøst!

Lenke til kommentar
CS er for pyser :p

Jeg pleier å slå i pulten når jeg spiller (andre spill seff), og ikke i tastaturet.

Det faktum at du (som jente) i det hele tatt spiller pc -spill er ganske sykt.

Og hvor mange jenter spiller ikke Sims? Stalljenta? Doom 1?

Jeg vet ikke, kanskje en del småberter rundt 10 år, men så er ikke darkness 10 år.

Pft. Bestevenninnen min var jo DEN CS-horen før. Tror ikke hun spiller noe særlig nå lenger da. Jeg vet forresten ikke hva Stalljenta er.. Men jeg rundet Doom1 for mange år siden. :p

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Har vel slått i stykker min del av tastaturer oppgjenom tidene, spesielt når jeg spilte Asheron's call for et par år siden.

Space tasten er vel spesielt utsatt og det hender seg det flyr taster litt over alt :p

Men føler likevel at jeg ikke har noe å stille opp med mot en kamerat som dundra knyttneven i sin icemat (for de som ikke vet det er icemat en musmatte laget av glass) ;)

Endret av Dimas
Lenke til kommentar

Har ødelagt 3 tastatur, 2 muser (den ene klemte jeg så hardt at den toppen knakk :blush: ),2 headsett og en del musematter.

Cs er dyrt

:blush:

Wunderbaum, jeg er ikke fotballfrelst men uansett så er det surt å tape viktige kamper i cm, mus og tstatur har blitt ødelagt av cm og cs...

Endret av Beeee183
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...