Gå til innhold

Noen som har ødelagt tastatur ved å spille CS?

-Tori-

Anbefalte innlegg

etter et par CS runder er det tastaturet jeg bruker enten ødelagt, mangler knapper eller har litt skeiv space :roll:

det jeg bruker nå er et logitech tastatur og det er en liten del som knakk inni space knappen så den står skrått ned mot venstre og det skjedde under en liten CS runde på LAN :blush:

har hat mange tastatur og flere har gått veggimellom og havna i søpla... :hrm:

det hadde skjedd på mitt "gamle" tastatur også.... skeiv space... men det var på grunn av at en "kamerat" søla brus på tastaturet på ett lan, og da måtte det renses.... reiv av spacen og reiv visst med noen fester også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg spiller CS på lan og blir skutt sier jeg, Nei i svarte!!! korsn i ***** jaja neste runde headhunte æ dæ!. har enda mitt gamle keytronic kt2001PS2NO, jeg kan riktig nok løfte skallet på det men der er fordi at det ofte faller i gulvet når jeg er trøtt og må på do, (mister ofte ting når jeg er trøtt, bruker den evnen til å si nå er det sengetid )

Lenke til kommentar
En knytteneve midt i skjermen funker fint.... Bare jeg som får vondt, men det er kanskje ikke så smart hvis du har LCD skjerm.

Men det er smart hvis du har crt?? :nei:

Har ikke ødelagt noe spesielt når jeg har spilt cs, annet enn kanskje livet til noen andre :shrug:

Lenke til kommentar
Hvordan kan man ødelegge et tastatur ved å spille CS :dontgetit:

Jeg har spilt CS en god stund nå, jeg ser ikke noen skader på tastaturet.

Cs spillingen er indirekte grunn til at tastaturet får seg en smell, fordi det fører med seg (for noen) store raseriutbrudd.

Lenke til kommentar

Det ble ødelagt mens jeg spilte cs, ja.

Men ikke fordi jeg spilte cs.

Spilte litt public, så løp jeg opp for å hente en skive når jeg døde, så kom jeg ned og så at runde akkurat hadde startet, så jeg satte fra meg maten og oboyen fort. Jeg klarte å sette oboyen på ledninga til headphonene, så når jeg røska dem til meg, så fikk jeg oboy _overalt_

Når jeg blir sur pga. CS, så tar jeg bare en tomflaske og dæljer i bordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...