-Tori- Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Noen andre som har ødelagt tastatur med å spille CS? Det har jeg og sitter igjen med ett 9 år gammelt AST tastatur! (Nå vurderer jeg å saksøke Valve! Det er nemlig ikke bare jeg som denger tastaturet når jeg spiller.) Endret 4. september 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg sitter for øyeblikket med et tastatur som er minst ti år gammelt. Bruker det til daglig, og har enda ikke kommet over noen andre som er bedre. Så at et tastatur er gammelt er ikke nødvendigvis negativt. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Egentlig ikke... Bruker et Dell tastatur som er helt utmerket for mitt bruk. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Sånn går det når en spiller cs med ''STOR'' innlevelse. Det skjer nok ikke med meg. Men jeg slo hardt i det da jeg ikke klarte I.G.I. Jeg mente det ikke : Endret 3. februar 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) det er negativt hos meg... høyre shift er helt ødelagt og g'en er elendig... edit: skrivefeil Endret 3. februar 2005 av tori13 Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) egentli hater jeg cs men når jeg først spiller det på et lan tar det av.... Endret 3. februar 2005 av tori13 Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Er det det samme å ødelegge tastatur ved å spise mat og drikk over det? Tastaturet mitt tok kvelden for 2 uker siden etter sjending (det var et uhell!) ved å søle masse tomatsaus og vann og hurramegrundt. Så her sitter jeg med et Facit-tastatur fra tidligst 1986..... Endret 3. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ingen slår nok kameraten min... Han øddla ikke tastaturet, men høytallerene derimot Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Har ødelagt et tastatur når jeg spilte CM:94 eller.no : Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 ikke ødelagt, men dudndret i det så knappene fyker gjør jeg ofte, går aldri i stykker da Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ødelagte space tasten på det andre tastaturet mitt. (Eller var det broren min? begge to tror jeg) Også mangler det en tast Var ikke cs jeg spilte, men andre spill. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 etter et par CS runder er det tastaturet jeg bruker enten ødelagt, mangler knapper eller har litt skeiv space det jeg bruker nå er et logitech tastatur og det er en liten del som knakk inni space knappen så den står skrått ned mot venstre og det skjedde under en liten CS runde på LAN har hat mange tastatur og flere har gått veggimellom og havna i søpla... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har laptop, derfor kan jeg ikke spille cs lengre. Btw, eldre tastatur er jo konge. Skikkelige gode taster som man må trykke litt ekstra hardt ned. Og så den godlyden da:) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 CS er for pyser Jeg pleier å slå i pulten når jeg spiller (andre spill seff), og ikke i tastaturet. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 CS er for pyser Jeg pleier å slå i pulten når jeg spiller (andre spill seff), og ikke i tastaturet. Det faktum at du (som jente) i det hele tatt spiller pc -spill er ganske sykt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 CS er for pyser Jeg pleier å slå i pulten når jeg spiller (andre spill seff), og ikke i tastaturet. Det faktum at du (som jente) i det hele tatt spiller pc -spill er ganske sykt. Og hvor mange jenter spiller ikke Sims? Stalljenta? Doom 1? Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tja.. et par stykker og en 2-3 intellier Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tastaturet mitt er perfekt og uten en eneste skramme Spiller ikke så mye CS heller jeg da.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 CS er for pyser Jeg pleier å slå i pulten når jeg spiller (andre spill seff), og ikke i tastaturet. Det faktum at du (som jente) i det hele tatt spiller pc -spill er ganske sykt. Og hvor mange jenter spiller ikke Sims? Stalljenta? Doom 1? Jeg vet ikke, kanskje en del småberter rundt 10 år, men så er ikke darkness 10 år. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 En knytteneve midt i skjermen funker fint.... Bare jeg som får vondt, men det er kanskje ikke så smart hvis du har LCD skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå