mariushaugan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei, fikk netopp mitt 6800 Ultra kort. I manualen står det at ett power-supply på 350W er minimum. Mitt power-supply er på 250W. Kan dette skade kortet, eller vil det bare yte mindre? Mvh, Marius Haugan. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei, fikk netopp mitt 6800 Ultra kort. I manualen står det at ett power-supply på 350W er minimum. Mitt power-supply er på 250W. Kan dette skade kortet, eller vil det bare yte mindre? Mvh, Marius Haugan. Jeg lurer jo på om det starter opp i det hele tatt? Du vil ikke skade kortet men du vil nok ikke få fullt utbytte av det heller. Lenke til kommentar
mariushaugan Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Joda, starter opp det. Har tilogmed kjørt ett par spill med det ganske så ok. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Da vil nok ikke kortet kanskje kjøre helt stabilt. Det er jo anbefalt med 350w, så det er vel best å ha det. Tror jeg har hørt at båndbredden blir litt mindre hvis du ikke har nok watt, men det er bare noe jeg tror jeg har hørt. Men har du et såpass bra kort som 6800ultra råder jeg deg til å investere i en ny strøforsyning Lenke til kommentar
mariushaugan Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Ja... Regnet nesten med det. Blir nok en tur til Komplett i morgen for en ny strømforsyning ja. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Joda, starter opp det. Har tilogmed kjørt ett par spill med det ganske så ok. Synes synd på deg om du bare synes det gikk ok. Det skal gå helt glimrende gutt, jeg sitter her med geforce 3 og synes ting går ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå