PerOle Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Har bestillt pc fra dell og lurer på deres synspunkter om kjøpet.. Pc'en jeg har kjøpt er en dell inspiron 8600c: Prosessor: Intel® Pentium® M Processor 735 (1.7GHz, 2MB L2 Cache, 400MHz FSB) Skjerm: 15.4" UltraSharp™ WSXGA+ (1680x1050) Minne: 512 mb Harddisk: 80GB IDE (5.400 RPM) Grafikkort: 128MB ATI® Mobility™ Radeon™ 9600 PRO TURBO Optisk: 8x DVD +/- RW, modulær, med Decoder Software + Med bluetooth + litt bedre trådløs nettverkskort Og med diverse programvare som følger med som for eks: windows xp home, works osv Pris: 11.728 Syntes selv dette var meget billig jeg, men hva er deres meninger? Skal bruke pc'en til skolearbeid og ellers helt normalt bruk.. Litt spilling blir det vel og, men er ikke derfor jeg har kjøpt pc.. Lenke til kommentar
*AMD* Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) *edit* Endret 3. februar 2005 av *AMD* Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 helt grei PC, men vær forsiktig med kabinettet til denne! Tåler ingenting før det blir sprekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå