eirikd Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 fikk denne musen idag.sittet noen timerå bare brukt den vanlig begynner å venne meg til den,hentet ned nyeste drivere..og alt var egentlig ganske koselig så tenkte jeg..ultimate testen på treffsikkerhet minesveiper! og det var da jeg merket det.. når jeg trykket begge knappene samtidig skjedde det igjenting evt bare høyreknappen fungerte.. det som skal skjer at den viser hvilke felt som er i nærheten... noenandre som har oppdaget noe lignende? på min mx 300 er alt kjempefint.. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Minesveiper fungerer helt fint hos meg Har Razer DB selv, satte opp ny PC i dag. Begge knapper samtidig fungerer fint hos meg. Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 fant feilen.. så dritt det var jeg bruker musen på venstre hånden..men vanlig knappe sett meny på venstreog click på venstre.. for å kunne bruke "tommel" knappen som back i explorer (win control) så vanlgte jeg ventre håndhånd oppsett (alt speilvendt) og bare byttet så click ble på venstre knapp og meny på høyre sånn vanlig som det er på alle andre mus.. Da fungerer det ikke å trykke inn begge knappene samtidig... skjikkelig søppel driver da noen som vet no alternativ programvare til denne mus? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 En kollega av meg har lært seg å bruke begge hendene til mus Vet ikke om noen annen software nei, klag til Razer, kanskje de fikser det i en ny versjon. Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) klarer fint å bruke begge hendene på musa ja.. men nå erdet kunne på venstre siden av maskinen deer plass til mus har wacom tegneplata på andre siden *mail send tech razer Endret 3. februar 2005 av eirikd Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hehe, nettopp det som var grunnlaget for at kollegaen min lærte seg det også, det var for lite plass på høyre side (han har derimot en regnskapskalkis på høyre hånd). Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg er venstrehendt, men jeg bruker høyrehånda når det kommer til data. Det er mye enklere, i og med at alt er lagt opp slik. Det _føles_ som om musa er ørlite grann mer tilpasset høyrehendte enn venstrehendte. Nå skal det legges til at jeg alltid har brukt høyrehånden (igjen når det gjelder data). Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 jeg er høyrehendt og bruker musoftest på venstre.. mener det er best sånn da spill har piltaster og jeg skriver fort med høyre Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Blir litt OT fra min side, men det er da mye mer praktisk å bruke WASD, eller til nød ESDF i stedet for piltastene. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jepp... overlegent bedre (mange flere tilgjengelige knapper rundt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå