FuzzFuet Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hvis jeg Foreksempel skal lage en playliste i WMP.10, som består av ca 4500 sanger. Får jeg denne filmelingen noen sekunder etter "Working" kommer opp: (Se bilde) Hva er galt? ? Etter restarten kommer det "Windows er gjennopprettet etter en alvolig feil" (Se info neste post!) Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Her er bildet som kommer etter restart: Beklager for dårlig bilde! Meget takknemelig for svar!!! Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Jeg vet ikkje svaret! Men søk på koden som står nederst på skjermen. Endret 3. februar 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Sjekk ut denne siden: http://aumha.org/win5/kbestop.php#0x0a 0x0000000A: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (Click to consult the online Win XP Resource Kit article, or see Windows 2000 Professional Resource Kit, p. 1539.) Typically due to a bad driver, or faulty or incompatible hardware or software. Use the General Troubleshooting of STOP Messages checklist above. Technically, this error condition means that a kernel-mode process or driver tried to access a memory location to which it did not have permission, or at a kernel Interrupt ReQuest Level (IRQL) that was too high. (A kernel-mode process can access only other processes that have an IRQL lower than, or equal to, its own.) På siden vil du finne relaterte artikler hos MS som kanskje vil ha en løsning. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Siden hjalp ikke så mye Er ikke så flink med sånt skjønner dere Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Prøv et alternativ kanskje? Winamp blant annet... Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Mener du at jeg skal Prøve/bruke Winamp isteden for MP.10? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Mener du at jeg skal Prøve/bruke Winamp isteden for MP.10? Ja.. iallefall teste om problemet oppstår der også. Kan være noen lydrivere eller noe som er galt også. Har du sjekket etter oppdateringer til lydkortet ditt? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg prøvde Winamp skjedde ikke noe da! Men, problemet oppstår når jeg ikke bruker WMP.10 også. Når jeg belaster marskinen mye, kommer det somregel! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Vet du om du bruker sloten nærmest AGP sloten? Den bør ikke brukes. Men som meldingen som jeg postet sier, så skjer dette pga. en dårlig driver eller maskinvareproblemer. Jeg har også fått denne meldingen noe få ganger når harddiskene mine lastes mye... hva det kommer av er jeg ikke sikker på. Det skjer så sjeldent at jeg bare ignorer det. Men jeg er redd for at en av harddiskene tar kvelden om dette problemet forværrer seg... Endret 3. februar 2005 av TCi Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg får denne blåskjermen når jeg klokker, og i noen spill. Lenke til kommentar
Remi-A Berg Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har vært plaget med den samme feilmeldingen. Jeg kjørte memtest86 og fant feil på rambrikken min. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) HD'en min er helt ny en Seagate 200gb S-ata disk! Jeg har klokket litt men klokket den tilbake, for den ble ustabil. Og bruker bare en pci slot (Modem) den er nr. 2 fra agp sloten. Marskinvare: Cpu: AMD 64 3000+ Skjermkort: PowerColor Radeon 9800SE AIW 128MB DDR Ram: Geil 512MB Hk: Abit KV8 Pro-3rd Eye Pcu: NorthQ 400w Silent Edit: Jeg har fått denne meldinger tre ganger i dag, når jeg spillte Battle Field 1942 Men det har sluttet og komme en blåskjerm Men marskinen bare restater seg isteden Endret 5. februar 2005 av LockNess Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kjør memtest86 for å sjekke minnet ditt. http://www.memtest86.com/ Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Kjørte det og fikk: 0 Errors!!! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 IRQ equal or less er en ganske generell feilmelding.. har fått den endel på forskjellige problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå