[TA]Gunners Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 www.herregud.com en ufattelig vittig side!! Legg merke til fyfy sider og Ringenes Herre oppslaget!! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hehe, morsomt, men den er en smule useriøs for å si det sånn. Den er lagd for "overbevisende" til at det kan være sant. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ironi fremført på beste måte. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Dere må bare lese "Jesus tilbakekomst endte i flammer"! Uheldigvis måtte hele Dommedag avlyses da Jesus og englehæren feilberegnet innflygningsvinkelen gjennom atmosfæren. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Herregud! :!: :!: Kjære Gud: Jeg har en klage på Jesus!Noen ganger åpenbarer han seg midt i stua. Da velter han vaser og roter opp i ALT! Så sier han "Det er ikke det materielle som teller". Kan du be ham stoppe med dette? Det er høyst irriterende. Litt av Guds Svar: Kjære ”Vase-entusiast”! Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Jesus er nødt å få kontroll over denne fordømte åpenbaringen sin nå! Du er ikke den første som klager. Jeg har flere ganger sagt til guttungen at synkende popularitet må sees i sammenheng med at han har problemer med å la sitt åsyn vises på en måte som står til de forventningene som folk har. Noe så hysterisk mosomt! :!: Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Sjekk gjesteboka *ler så jeg griner* :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Les det med bekjemp onani... Jeg dør! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Dette kan verken uttrykkes med ord, forkortelser eller smilies, men jeg kan prøve. ROFLMAOROFLMAOROFLMAOROFLMAOROFLMAOROFLMAOROFLMAOROFLMAO. LOFLLOFLLOFLLOFLLOFLLOFLLOFLLOFL. Høhøhø, den var kongebra! Jeg vet om noe lignende. Jeg har postet det før, men jeg poster det igjen. http://www.landoverbaptist.org/news0403/spongebob.html http://www.landoverbaptist.org/news0105/asia.html http://www.landoverbaptist.org/news0504/oralsex.html Den siste må leses... Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Instant forgiver er jo konge da! :!: Lenke til kommentar
TJ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Erection Zapper - Kr. 99,- (Røverpris!) Dette er en av bestselgerne i katalogen vår. Erection Zapper er en ring som plasser ved roten på det mannlige lem. En sensor merker tidlig hvis man holder på å utvikle ereksjon. Et lite batteri, som man har i lommen, er tilknyttet ringen, og 9,5 volt blir umiddelbart sendt ut i lemmet, før ereksjonen får utviklet seg. Den leveres i forskjellige størrelser. Velegnet til å kontrollere de ville tenåringshormonene, som plager selv kristne ungdommer. Batteri er ikke inkludert i prisen. Erection Zapper virker ikke på SpeiderLeder. :!: :!: Lenke til kommentar
eXX0n Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Onani er en sykdom og et stadig økende internasjonalt problem, som vi i Svevende Ord tar svært alvorlig. Masturbasjons-pesten kan og må bekjempes!Dette er første del av Svevende Ords ANTI-ONANI-SKOLE: HAHAHAHHA LOL trodde de var ferdige med det derre "onani fører til blindhet" greiene for noen hundre år siden!! :!: tragiskt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå