perstian Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Har tenkt til å kjøpe ny PC (S775) og jeg trenger hjelp til valg av HK. PCIe, S-ATA tilkoblinger++ og om det er DDR eller DDR2 spiller ingen rolle. Tenkte på Abit Fatal1ty AA8XE. har dere noen andre anbefalinger? Off topic: hadde vært fint om dere kom med anbefalinger til CPU og Minne Lenke til kommentar
pizzi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det fatal1ty kortet skal være veldig bra. Er en test av det på tomshardware.com Hvis du skal kjøpe ny PC nå s kanskje du skulle vente til Intels 600 - serie kommer (tror den kommer i februar) Lykke til Lenke til kommentar
s0ppen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hadde jeg skulle kjøpt P4 nå, hadde jeg definitivt kjørt -> Abit Fatal1ty AA8XE Men 64bit windows er jo på vei da, aner ikke når det kommer men kan jo være greit å være forberedt. nFORCE4 har jo kommet med PCI-e støtte. Lenke til kommentar
perstian Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Takk for svar, men det dere prøver å fortelle meg er at jeg skal vente til 64bits versjonen kommer? Jeg har tenkt til å bruke ca 11000kr og det er UTEN skjermkort. (skjermkortet har jeg allerede kjøpt av en kompis som kjøpte feil. Gainward GeForce 6600GT Golden Sample, GOES LIKE HELL, PCIe). Tanken er å bruke litt av konf. pengene + at jeg får solgt den jeg sitter på nå og da kan jeg kjøpe SUPER PC i Mai, så det blir egentlig ganske lenge til men jeg gleder meg! Edit: Leif and friends Endret 4. februar 2005 av perstian Lenke til kommentar
pizzi Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvis du skal kjøpe PC i mai er det ikke noe problem for da mener jeg å huske at Intel har lansert sin 600 - serie (EMT 64 / 64 - bit) Lenke til kommentar
perstian Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 har snakket med en ubernerd venn av meg som mener akkurat det samme takk for hjelpen Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Alle 925X kortene støtter visstnok emt64. Kjøper du et 925XE kort får du støtte for 1066 FSB også. Men de nye 600 prosessorene støtter bare 800 FSB så det er ikke noe problem der heller. Men visst du ønsker støtte for dobbel cpu i en brikke må du vente til neste generasjons brikkesett kommer ut. Lenke til kommentar
xlpuma Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg fikk en anbefaling på en tråd jeg hadde tidligere. her Håper dett hjelper også Lenke til kommentar
perstian Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 takk for hjelpen, men er det slik at i925XE brikksettet støtter den nye 64bits serien til Intel Pentium? Lenke til kommentar
pizzi Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Brikke settet 925XE støtter 64 bit, men med 925XE får du også med støtte for 1066 FSB Lenke til kommentar
perstian Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 da venter jeg til 64bits prosessorene har kommet ut Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvis du vil ha ny PC nå, så er det jo bare å kjøpe det du vil ha, og den billigeste CPUen, for så å kjøpe 600 serien når den slippes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå