Boralis Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Har fått to crucial ram brikker(333)men de yter dårligere enn min gamle twin mos brikke gjør, har prøvd å kjøre dem sammen og hver for seg men resultatet er det samme. Hva kan vere galt?? Lenke til kommentar
airguard Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 hmm høres ut som brikke feil, disse skulle yte endel mer en twinmos etter hva jeg har lest ? Derimot er dette snodig da du har 2 brikker og testet begge hver for seg. spørsmål er : (er dette cruicial brikker)? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Ja de er kjøpt hos komplett og lå i forsegla esker fra produsenten+ at det står navnet på fabrikanten på dem, får opp et nytt hk i morgen og skal da teste dem på det så får vi se Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hmm, vi har også testet 2 av disse brikkene. Begge brikkene kan kjøres stabilt på 218MHz(436DDR) når de er satt på 2.9V. Driver faktisk å lager en liten sammenligning/test mellom disse og samsung minnebrikkene. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 hvis jeg stiller opp volten blir de helt tullete,får de kun til a virke når alt er defult Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Yter dårligere? Og det vil si? Lavere score i benchmark, eller klarer de ikke samme bussfrekvens som TwinMos? Hvis du kjører rammen asynkront (dvs buss=266, ram=333), kan du nok få lavere ytelse i visse tilfeller hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Ja, men de gjør systemet ustabilt,pc`en låser seg feks Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Lurer på en ting.Åssen setter man opp volten på rambrikken? ikke no vits for meg siden jeg bare kan klokke opp FSB'N til 143 på en XP1900+. Litt usikker det der med å 'Låse' opp CPU'n. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Hvordan gikk det med disse brikkene ? og byggern har dere testet ferdig ? Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 er kjempefornøyd med crucial. den er bedre en twinmos som jeg hadde før. det å stille opp volten hjelper veldig. Lenke til kommentar
Lajdden Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Kan jo lese litt her : http://www.overclockers.co.nz/ocnz/misc/dd...rguide/f1.shtml Står grundig test av ytelse, samt en liten kommentar til de forskjellige chipene som sitter på RAMkjeppen. Mao: det er ikke sikkert du har fått den GODE Crucial-RAMen. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-19 21:54, airguard skrev:Hvordan gikk det med disse brikkene ?og byggern har dere testet ferdig ? Ja, vi er ferdige å teste disse for 2 uker siden, har bare ikke satt av tid til å rable ned noen linjer. Jeg regner med å legge ut en liten sammenligning av disse brikkene sanrest (kanskje i morgen kveld). Ytelsesmessig er de tilnærmet identisk, begge brikkene er gode kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå