Mofo Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Etter mange år med bruk av office opplevde jeg noe helt nytt i går. Når jeg skriver bruker jeg ofte å markere flere ord og setninger for å slette dem - da er det bare å trykke på backspace for å slette det, eller evt. bare å begynne å skrive noe nytt, så forsvinner den makerte teksten.... Dette har fungert utmerket helt til nå, når alt av office-program plutselig har begynt å "tulle". Dersom jeg markerer noe tekst for så å trykke backspace eller en allminnelig bokstav sletter den IKKE teksten, men lar den derimot stå for istedenfor begynne å skrive/slette før det markerte ordet/setningen. Den eneste måten å få slettet den markerte teksten på er ved å bruke delete-knappen..... Er det noen som vet hvordan jeg kan få tilbake min "gamle innstilling"?? Det er veldig irriterende ha det slik som det er nå når man er vant til noe annet.... Emnetittel redigert. "Office-problemer - trenger hjelp..." er dårlig bruk av emnefeltet. PoleCat Endret 3. februar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Mofo Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 fant ut av problemet :!: , måtte bare gå inn på: verktøy-alternativer-rediger for så å krysse av på at "innskriving erstatter merket område" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå