General_musa Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 hei, jeg trenger nytt tastatur, jeg skal ha Logitech® Internet Navigator™ Keyboard Special Edition. er det noen som har funnet dette på en web shop? jeg bare ELSKER det tastaturet men finner det ikke!!!!!!!!! hjelp!!! Musa Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) er det dette?Selger flust av de på ebay, du lærer deg fint og leve uten åøæ Endret 3. februar 2005 av Howard_ Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Har samme tastetur men bare svart. Men som sagt jeg elske logitech tasteturet og vil ha et nytt, men virker som ingen butikker selger det mer dem selger bare det nyere tasteturet og det har jeg testa å likte det ikke noe særlig. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) nei, ikke det, men dette: og NEI det går ikke an å leve uten æøå, spesielt hvis du går på skole... Endret 4. februar 2005 av General_musa Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Anbefaler å lete litt rundt i diverse lokale butikker, de har ofte litt eldre modeller av ting som de ikke har fått solgt enda. Dette gjorde jeg, og klarte å oppdrive et slikt tastatur i en spaceworld-butikk, heldigvis. Lykke til i jakten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå