Margarus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 hei for en tid tilbake så bestilte jeg ett msi kt4-V hovedkort jeg har lenge lurt på å kjøpe meg en usb blootooth dongle slik at jeg kan få min t610 opptil min pc satt ¨leste i bruksanvisingen til hovedkortet nettop der jeg la merke til at man fikk med 2 stk extra ting som man setter i pci slot å å kobler ti HK i følge handboka skal det følge med en som det er 2 stk usb porter på å en som det er 1usbport på å blåtann på. da lurer jeg på om det er faktisk er blåtann adapter ? jeg kikka nøye gjennom alle ekser å deler jeg hadde å kunne ikke finne den bracketen med blåtann på fant kun den med 2 usb på. da lurer jeg på om jeg i heletatt har fott med den bracketen.. noen andre som har samme HK å har har samme problem som jeg har ? kansje ? jeg kjøpte det på www.komplett.no Lenke til kommentar
TBM Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Har samme Hk også kjøpt på komplett, men tror den bracketen er ekstrautstyr på linje med spdif bracket. (fikk altså ikke med BT bracket jeg heller, men forventet heller ikke det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå