Ulkesh Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei, Jeg begyner å få mange disker nå, og er på utkikk etter følgende : Et frontpanel med knapper eller vippebrytere som styrer hvilke disker som får strøm ved oppstart. Lite vits i å la maskina stå på en hel natt med 5 aktive disker, når jeg venter på en Suse-ISO som lastes til systemdisk etc etc. Jeg har alt for god erfaring med døde disker og korrupte filer, og er på utkikk etter en litt effektiv måte å skåne diskene på. Noen som vet om noe sånt ? Ellers så lukter jeg en herlig worklog Lenke til kommentar
pri Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hmm. Ville sett på elfa.se om du finner noe. Ferdige panel tviler jeg på at du finner, men du trenger vel en bryter med 3 poler for hver HDD. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Serial Ata har jo Hot-swap napp ut strømmen eller HDD-Skuffer med Hotswap... Lenke til kommentar
muffe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Har ALLE Seriell-ATA disker hotswap støtte? Trodde du trengte spesiell kontroller/disk jeg... Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kontrolleren må støtte det ja Lenke til kommentar
pri Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Glem mitt siste innlegg, du trenger bare 2 polte brytere, jordlederne kan selvfølgelig være koblet til hele tiden... Da har du en del å velge mellom edit: leifer Endret 3. februar 2005 av pri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå