dubeldarr78 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 heisan i slutten av forrige uke kjøpte jeg et nytt POV NVTV tvkort. I forbindelse med installasjon og testing av kort har jeg funnet ut at hvis jeg bare ser på tv så får jeg lyd, men hvis jeg prøver å ta opp fra tv så får jeg bare bilde uten lyd. I løpet av de siste to dagene har jeg prøvd ulike innstillinger for å rette på dette men jeg har ikke lykkes. Kortet er bundlet med Nvidia Forceware og når jeg går inn innstillingene for dette så kan jeg ikke klikke med inn på "Audio Setup" under "General" tab'en. Er det noen som har et tips til hva jeg gjør gærent? Når jeg setter inn det gamle tvkortet igjen så kan jeg med engang ta opp programmer/innslag med lyd. Hmm hvis noen har et tips til hva som er galt hadde jeg blitt veldig glad.. fsv: spesifikasjoner på maskinen: windows xp home 1024 mb ram epox EP-8RDA3+ hovedkort med onboard C-Media AC97 audio controller chip AMD athlon XP3000+ prosessor MSI Geforce FX 5200 128mb + en del harddisker, NEC 3520 dvd-brenner og vifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå