e321 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 trenger en VST med realistisk bass lyd.. skal brukes til elektronisk musikk(ikke trance eller techno men electro ) Noe alla bassen i ugress - manhaten saphire(eller hva den heter). Skal brukes i fl studio5... Har prøvd litt div boobass og slayer, men får ikke den rette lyden som jeg vil ha Flott om noen kan gi meg noen tips her, takker Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Kanskje du kan bruke en bassloop? EDIT: Var sample eg mente. Endret 3. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 nei, må være en sample da isåfall... Ikke en loop som spiller ett bestemt riff liksom... Noen som har en? Lenke til kommentar
irneh Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Steinberg Hypersonic har noen ganske brae bass lyder. Har aldri hørt Ugress - Manhatan Saphire, så vet ikke hva du mener. prøv www.kvr-vst.com Endret 3. februar 2005 av irneh Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 okay... Er på jakt etter en vanlig "slap bass" med litt trøkk. Har sjekket litt på kvr, men kan ta turen innom nå også jeg takker Lenke til kommentar
irneh Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 hypersonic slap bass preset: http://www.t-g-l.com/projects/slap.mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå