forbjok Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Etter å ha sett rundtom i flere webshop'er har jeg måttet innse at det er vanskelig å få tak i et akseptabelt keyboard. Komplett.no har bare 2 Logitech keyboard, og begge er kun PS/2. Blant tidligere godt alternativer var Internet Navigator keyboard, som jeg har 2 av, men disse ser nå ut til å være helt borte fra webshop'er. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et brukbart keyboard til en fornuftig pris? Kriterier for akseptabelt keyboard: * USB * Ikke produsert av Microshot (Logitech foretrukket, men ikke obligatorisk) * Ikke trådløst Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 her er noen USB-tastatur. Hvorfor er det så viktig med USB egentlig? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hva er et seriøst keyboard ? Evt. hva er et useriøst keyboard ? Og hva har valg av/anskaffelse av keyboard med Webshop og butikkdiskusjoner å gjøre ? Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg